Ik hou meer van pizza, maar..

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Ik hou meer van pizza, maar..

Berichtdoor debeste95 » 24 feb 2015 12:35

Toch heb ik ook een wok!
Ik ben Niels, kom uit Apeldoorn en ben momenteel 19 jaar. Heb een anderhalf jaartje Derbi schakelbrommert gereden, beetje ervaring opgedaan met sleutelen en zo kwam mijn passie colledig bij het sleutelen en verbrandingsmotoren uit. Nadat de brommer eruit ging in een soort depressieput gezonken omdat ik niet meer avond achter avond kon sleutelen aan gebreken die alleen maar opbouwden.

Beste oplossing en tevens een jongensdroom was dus een quad kopen! En gezien mijn leeftijd en hobby van impulsieve aankopen, is het een wokje geworden! Een Bashan 200-s7. Volgens het kentekenregister ben ik ongeveer achtste eigenaar en is al het een en ander aan veranderd. Moet nog wat speling uit de achterbrug en de voorste A-armen halen (Allemaal axiaal) en nieuwe velgen/banden.

Aankoop was naar aanleiding van beetje lurken van dit forum en heb onderhand alle project pages drie keer gelezen! Ben zelf nog niet van plan heel vele aan te passen omdat hij, indien ik dingen mis, er waarschijnlijk uitgaat en ik doorspaar tot iets meer kwaliteit, maar voor nu lekker blazen en knutselen!
debeste95
100cc
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 31 okt 2014 15:26

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Ik hou meer van pizza, maar..

Berichtdoor dimpower » 24 feb 2015 18:03

Welkom op CQF en veel plezier met je bassie ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Ik hou meer van pizza, maar..

Berichtdoor Firehuntah » 24 feb 2015 22:21

Welkom Niels!

Veel plezier hier en nog veel rij- en sleutelplezier met je Bashan. :mrgreen: Foto's zijn ook altijd welkom. :)
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Avatar gebruiker
Firehuntah
500cc
500cc
 
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 okt 2012 13:32
Woonplaats: Limburg


Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten