250CC Black Edition + Neon!

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor EnginePower » 16 apr 2010 22:34

roonroon schreef:Ziet er keurig uit, en grappig die neontubes.
En zo schoon!!

Grtz Ron :-)))


Dankjewel Ron :)
Ja hij is nog helemaal nieuw he, Maar hij zal het nodige zand nog wel zien:D
Groetjes Camiel :wave:
When Engines Are Gone, The world Dies!
EnginePower
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 apr 2010 19:10

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor pieteratv » 17 apr 2010 19:40

ziet er wijs uit die neon tubes maar had je niet beter zwarte tyraps kunnen gebruiken ?
Avatar gebruiker
pieteratv
350cc
 
Berichten: 342
Geregistreerd: 28 okt 2009 12:32
Woonplaats: Brabant

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor EnginePower » 18 apr 2010 19:40

pieteratv schreef:ziet er wijs uit die neon tubes maar had je niet beter zwarte tyraps kunnen gebruiken ?


Dankjewel pieter;)

Ja weet ik, die komen er nog op, was een soort van test om te kijken of het hield:P
maar het neon brandt niet meer, ik verwacht een los contact ergens, daarom morgen effe loshalen en kijken, en dan met zwarte ty's vastzetten.

Groetjes Camiel
When Engines Are Gone, The world Dies!
EnginePower
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 apr 2010 19:10

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor Chucky » 19 apr 2010 07:54

Leuk gedaan, denk dat ik het zelf nietmeer zou doen (was een mijn scootertijd wel echt een hype :P).
'S avonds heb je zeer zeker bekijks (overdag ookal zat met een quadje natuurlijk) . Neem aan dat je een losse schakelaar gemaakt hebt voor deze verlichting, want van die boetes wordt je denkelijk ook niet vrolijk....
SHINERAY XY250STIXE Spyder
*****************************************
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

******************************************
Avatar gebruiker
Chucky
500cc
500cc
 
Berichten: 1435
Geregistreerd: 13 nov 2009 00:35

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor Chucky » 19 apr 2010 07:56

Heb je de neon staven eigenlijk met waterdichte kit afgekit aan de zijkanten, want spatwater is dodelijk voor de lampjes
SHINERAY XY250STIXE Spyder
*****************************************
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

******************************************
Avatar gebruiker
Chucky
500cc
500cc
 
Berichten: 1435
Geregistreerd: 13 nov 2009 00:35

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor EnginePower » 20 apr 2010 18:17

Chucky schreef:Heb je de neon staven eigenlijk met waterdichte kit afgekit aan de zijkanten, want spatwater is dodelijk voor de lampjes


Hey Chucky,

JaaJaa Die neon balken zijn waterdicht... Ik vind het echt mooi staan, die balken. Ik heb ze net nog even nagekeken, ze branden weer, ergens een los contact denk ik. Ik ga ze morgen opnieuw vastzetten met zwarte tyreps. Maar bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Camiel
When Engines Are Gone, The world Dies!
EnginePower
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 apr 2010 19:10

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor EnginePower » 20 apr 2010 18:23

Chucky schreef:Leuk gedaan, denk dat ik het zelf nietmeer zou doen (was een mijn scootertijd wel echt een hype :P).
'S avonds heb je zeer zeker bekijks (overdag ookal zat met een quadje natuurlijk) . Neem aan dat je een losse schakelaar gemaakt hebt voor deze verlichting, want van die boetes wordt je denkelijk ook niet vrolijk....


En inderdaad, ik heb een mini schakelaar, in de kap verwerkt, er is een stukje waar 2 kappen bij elkaar komen, links van de zitting, daar zit hij in, je ziet hem dus niet zitten. Maarja als de politie je wil pakken, doen ze dat toch. Ik ben trouwens al politie tegen gekomen, maar die hadden het te druk met kleine kindjes te beboeten voor rijden zonder licht. Dus geluk voor mij :D :P

Groetjes Camiel
When Engines Are Gone, The world Dies!
EnginePower
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 apr 2010 19:10

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor DenniZ » 20 apr 2010 18:26

Ik heb dezelfde neon buisjes onder de achterspatborden van m'n wok zitten.
Ik heb de uiteinden wel met ducktape een extra afdichting gegeven, omdat op de verpakking stond dat ze spatwaterdicht zijn en een flinke plas water is iets meer dan een spatje :lol:
Enfin, ze zitten er al dik een jaar onder en nog geen problemen gehad. Idem met de blauwe led minischijnwerpers van foliatec, die verlichten mijn motorblok met blauw licht.
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1097
Geregistreerd: 03 maart 2009 20:48
Woonplaats: Zandvoort

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor EnginePower » 20 apr 2010 18:50

DenniZ schreef:Ik heb dezelfde neon buisjes onder de achterspatborden van m'n wok zitten.
Ik heb de uiteinden wel met ducktape een extra afdichting gegeven, omdat op de verpakking stond dat ze spatwaterdicht zijn en een flinke plas water is iets meer dan een spatje :lol:
Enfin, ze zitten er al dik een jaar onder en nog geen problemen gehad. Idem met de blauwe led minischijnwerpers van foliatec, die verlichten mijn motorblok met blauw licht.


Oh ok, dat is fijn om te horen, hopelijk gaan ze bij mij ook net zolang mee,
Heb je misschien foto's van je Neon licht?

Groetjes
When Engines Are Gone, The world Dies!
EnginePower
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 apr 2010 19:10

Re: 250CC Black Edition + Neon!

Berichtdoor DenniZ » 21 apr 2010 20:41

Ik ben bezig met het opbouwen van m'n wok. Heb net een nieuwe achterbrug erin gezet en ben nu bezig met het spuiten van de kappen. Als alles weer in elkaar zit, ga ik pics plaatsen. Maar uh mezelf kennende zal het nog wel ff duren.
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1097
Geregistreerd: 03 maart 2009 20:48
Woonplaats: Zandvoort

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 59 gasten