Ik zal me ook even voorstellen

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: Ik zal me ook even voorstellen

Berichtdoor lzone » 09 maart 2010 02:05

en al wat veranderingen aan gebracht ? eventueel een projectje p het oog?
Grts Lzone
lzone
400cc
 
Berichten: 738
Geregistreerd: 06 dec 2009 01:09
Woonplaats: Schriek / Belgium

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Ik zal me ook even voorstellen

Berichtdoor Dlutje » 09 maart 2010 12:18

@Izone,

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn zwager de sporing afgesteld en hiermee ook de bandenspanning aangepast. Helemaal :thumbup: Stuurt als een scheermes.

Ik heb een paar kleine zaken aangepast.
-Spiegels vervangen voor Ducati spiegels
-Achterlicht vervangen voor Ducati led verlichting.
-Handgas geplaatst i.p.v. duimgas.


Op dit forum is iedereen helemaal gek van het verlagen ed. ;) Dat zit er bij mij denk ik niet in. Het is de bedoeling om mijn quad ook te gebruiken als hulpvoertuig. Ik ben van plan te verhuizen naar een woning met wat land eromheen. :mrgreen: De quad zal dus wel een trekhaak krijgen voor eventueel een aanhanger, grasmaaier, baksleep aan te hangen. Mocht ik een dusdanig goede deal kunnen sluiten bij de aankoop dan zal er voor dit soort zaken een UTV komen en dan wordt deze quad helemaal klaargemaakt voor de weg.

Gr.
D.
Avatar gebruiker
Dlutje
150cc
 
Berichten: 68
Geregistreerd: 19 feb 2010 21:24
Woonplaats: Varsseveld

Re: Ik zal me ook even voorstellen

Berichtdoor bashanboy » 09 maart 2010 15:09

@dlutje: denk je dat de quad dan te laag bij de grond ligt? want dat is niet zo;) het laagste gedeelte veranderd niet, dat blijft de achterbrug bij de remschijf en tandwiel. is bij mij ook, hij is verlaagt maar ik kan er nog hetzelfde mee als eerst omdat het laagste punt niet veranderd is ;)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Ik zal me ook even voorstellen

Berichtdoor Dlutje » 09 maart 2010 20:14

@bashanboy,
Het is niet met die reden.
Zoals ik al zei ben ik van plan deze quad ook als een hulp voertuig te gebruiken. Dan heb wil ik optimaal gebruik blijven maken van mijn vering.

Mede omdat deze quad wordt geleverd met goede kwaliteit veren vindt ik het op dit moment niet nodig deze aan te passen. Indien ik de quad zou willen verlagen dan zou ik andere veren plaatsen omdat ik zeker geen voorstander ben van het verlassen van de ophangpunten.

Groet,
D.
Avatar gebruiker
Dlutje
150cc
 
Berichten: 68
Geregistreerd: 19 feb 2010 21:24
Woonplaats: Varsseveld

Vorige

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten