Eaglemotorsport

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Eaglemotorsport

Berichtdoor eaglemotorsport » 15 aug 2010 13:01

Hallo allen,



Ik zal ons even voorstellen.
Eaglemotorsport, Benelux importeur van EGLmotor. Opgericht in januari 2009. Sinds augustus 2009 hebben wij de productielijn aangepast aan de betere kwaliteit maatstaven en leveren wij Quads van de betere kwaliteit, voor acceptabele prijzen.

Wij profileren ons als importeur, dealerschap en service punt, waarbij service en kwaliteit hoog in het vaandel staat. We zijn dus absoluut geen "handelaar".

Meer informatie over de quads is te vinden op:
http://www.eaglemotorsport.nl

Onderdelen zijn te bestellen op:
http://www.eaglemotorsport.nl/catalog/
De winkel wordt wekelijks gevuld met nieuwe onderdelen.
Onderdelen die daar niet aanwezig zijn, zijn uiteraard wel te bestellen.

Onderdelen zijn beperkt uitwisselbaar met andere merken Quads.
Uiteraard gaan led lampen, knippers e.d. zonder problemen op andere Quads passen.
Dubbele uitlaten gaan bijvoorbeeld beperkt passen op andere merken Quads. Steunen van de achter schokbreker kunnen net even op een andere plaats zitten. Luchtfilter bak kan ook nog wel eens in de weg zitten bij de andere merken. Bij sommige merken quads hangt de accu links naast het frame. Hierdoor kan het lastig worden om de linker uitlaatdemper aan te sluiten op de uitlaatpijp.
Maar de handige klusser is natuurlijk voor geen gat te vangen ;-)

Draagarm techniek (A-arm) is afkomstig van de buggy's en racewagens.
De armen van een Eaglemotorsport Quad is niet uitwisselbaar met Bashan armen. Afstand van bus tot bus is anders, bus diameter is anders, lengte van de arm is langer.

Laat me gerust weten als je iets van de Eaglemotorsport quad op een ander merk wilt monteren.
Uiteraard zijn andere vragen ook welkom en beantwoorden wij deze graag.
Avatar gebruiker
eaglemotorsport
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf
 
Berichten: 135
Geregistreerd: 14 aug 2010 23:20
Woonplaats: Woerden

Delen op

Share on Facebook Facebook

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten