FF voorstellen..

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: FF voorstellen..

Berichtdoor bashanboy » 08 nov 2009 13:40

vind de gele kappenset ook niet lelijk hoor :roll:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: FF voorstellen..

Berichtdoor china-freak » 08 nov 2009 18:51

idd , is zeker niet verkeert alleen als het vies is dan is het niet meer mooi , en moeilijk weer terug mooi te krijgen
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: FF voorstellen..

Berichtdoor bashanboy » 08 nov 2009 18:55

valt bij de mijne mee hoor :roll:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: FF voorstellen..

Berichtdoor Marcel p » 08 nov 2009 19:41

Klopt, dat was ook de reden dat ik de kappen had vervangen..

Had al wat geprobeerd met kunststofreiniger en nog wat van die middelen.. maar het wordt gewoon niet meer mooi schoon.

Kun je wel zeggen dat zo'n ding smerig hoort te zijn... maar het oog wil ook wat vindt ik :lol:
Avatar gebruiker
Marcel p
200cc
 
Berichten: 76
Geregistreerd: 15 sep 2009 11:21
Woonplaats: Hengelo Ov

Re: FF voorstellen..

Berichtdoor bashanboy » 08 nov 2009 19:57

na het rijde gelijk hoge druk spuit en klaar, niks vies hoor :roll:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: FF voorstellen..

Berichtdoor rockfordbreda » 12 nov 2009 20:35

wouter741 schreef:hey
ik ben van leuven uit belgie heb me net ook een bashan overgenomen van iemand die er een ongeluk mee heeft gehad !
Ik verschiet er eigenlijk niet van dat er iemand mee verongelukt want die dingen zijn zoals ze geleverd worden leven gevaarlijk snap zelf niet dat ze een homologatie krijgen
na enig sleutelwerk begint het er steeds mee op te trekken
wat hebben we reeds verandert : alle bouten is deftig vast zetten met loctide, de lagers vervangen van de achterste as , denaaldlagers van de achterbrug vervangen door koper bussen , de achterste remklauw vast zetten dat ze geen lawaai meer maakt , de vioorste remmen gescheiden maken de voorste a armen aanpassen zodat de voornaven meer helling krijgen ,de hele quad verlagen en door het achterste stuk dat ik gemaakt heb ook de remklauw bevestigen (van deze komplete verlagings set's heb ik er nog 2 liggen ), de gashendel aanpassen zodat de schuif volledig opengaat , sproeier aanpassen + gasnaald verzetten , de banden is op pompen scheelt ook al veel , olie op het blok is wisselen , voorste tandwiel naar 16T veranderen, de rubber bus over de achterbrug vervangen door een teflon zodat ze niet meer doorschuurd,rubber tussen het blok en freame zetten tegen het trillen ,de standaard batt vervangen door eentje van een gewone moto (zelf een stuk gemaakt om ze onder het zadel te zetten dat is het voorlopig maar er moeten nog andere velgen op (alu velgen) met straat banden en zou ook is een andere kappen set moeten monteren zoek er eentje 2de hands uit de achterste kap is er een stuk uitgebroken maar si voorlopig hersteld
verdere tip steeds welkom
greets glenn


Het stukje dat je het niet kan begrijpen dat deze quad een europese goedkeuring heeft gehad snap ik niet.Je hebt toch ook zelf een quad van dit merk gekocht??Terwijl er al 3jaar alle quadforums vol staan met bevindingen van dit type quad.Als je een bashan nu koopt kan je NIET weten dat er gebreken aan dit merk zijn.Wat wil je voor dit geld wat we er voor neer leggen.
Dus die text gaat tegen mijn haren in.
Sorry maar ik zit al een paar dagen met dit verhaal in me koppie.

Mvg:

Martijn :mrgreen:
Ik zoek het maar hoger op :) :)
Avatar gebruiker
rockfordbreda
250cc
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 04 sep 2009 15:20
Woonplaats: zuid-holland

Vorige

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten