wouter741 schreef:hey
ik ben van leuven uit belgie heb me net ook een bashan overgenomen van iemand die er een ongeluk mee heeft gehad !
Ik verschiet er eigenlijk niet van dat er iemand mee verongelukt want die dingen zijn zoals ze geleverd worden leven gevaarlijk snap zelf niet dat ze een homologatie krijgen
na enig sleutelwerk begint het er steeds mee op te trekken
wat hebben we reeds verandert : alle bouten is deftig vast zetten met loctide, de lagers vervangen van de achterste as , denaaldlagers van de achterbrug vervangen door koper bussen , de achterste remklauw vast zetten dat ze geen lawaai meer maakt , de vioorste remmen gescheiden maken de voorste a armen aanpassen zodat de voornaven meer helling krijgen ,de hele quad verlagen en door het achterste stuk dat ik gemaakt heb ook de remklauw bevestigen (van deze komplete verlagings set's heb ik er nog 2 liggen ), de gashendel aanpassen zodat de schuif volledig opengaat , sproeier aanpassen + gasnaald verzetten , de banden is op pompen scheelt ook al veel , olie op het blok is wisselen , voorste tandwiel naar 16T veranderen, de rubber bus over de achterbrug vervangen door een teflon zodat ze niet meer doorschuurd,rubber tussen het blok en freame zetten tegen het trillen ,de standaard batt vervangen door eentje van een gewone moto (zelf een stuk gemaakt om ze onder het zadel te zetten dat is het voorlopig maar er moeten nog andere velgen op (alu velgen) met straat banden en zou ook is een andere kappen set moeten monteren zoek er eentje 2de hands uit de achterste kap is er een stuk uitgebroken maar si voorlopig hersteld
verdere tip steeds welkom
greets glenn
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten