eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor JingKing » 30 jul 2009 13:04

Eigenlijk rijden er zoveel mensen rond op die blasters dat er niks speciaals meer aan is,maar als je bekijkt hoeveel mensen de blaster binnen een jaar na aankoop hun blaster verkopen...nou die zijn in grote aantallen te vinden op 2de hands sites.
JINLING POWER !!
JingKing
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 24 jun 2009 16:10
Woonplaats: Geraardsbergen

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor JingKing » 30 jul 2009 15:59

Guidoh85 schreef:
pik-pik schreef:Breek me de bek niet open over het vloeken en tieren daar.
Die 17 jarige p.splek die constant zit te zanikken over zijn blaster.
koop eerst een auto en een huis en kom dan nog eens terug.
Ik zoek nu een ketting voor mijn bashan en hoef echt niet aan te komen kakken bij 1 van de 2 quad shops hier in de buurt.
"Het is hier geen afhaal chinees" of "voor wokgroente moet je naar super de boer" krijg je dan waarschijnlijk te horen.
Tijdje geleden was ik met iemand aan het praten die een raptor en een corvette had.
Persoon in kwestie is 38 jaar "en woont nog bij zijn moeder!!!!!".
Dit was eindelijk tijd voor gerechtigheid en heb hem dus vierkant uitgelachen.
Ik zal niet in detailes treden van wat ik hem allemaal heb gezegt(maar van de 6 man lagen er 5 in een deuk van het lachen)Die ene was hij zelf.


Precies zo denk ik er ook over :mrgreen:
En trouwens kun je niet toch een paar details vertellen haha vind het wel leuk als je zo iemand afzeikt.
En die jongen wat je noemde met z'n blaster is volgens mij 12 of 13 dus nog erger :lol:


Begint zijn nickname met een brandstof en eindigt het met een legervoertuig? :P
JINLING POWER !!
JingKing
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 24 jun 2009 16:10
Woonplaats: Geraardsbergen

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor bashanboy » 30 jul 2009 20:40

JingKing schreef:
Guidoh85 schreef:
pik-pik schreef:Breek me de bek niet open over het vloeken en tieren daar.
Die 17 jarige p.splek die constant zit te zanikken over zijn blaster.
koop eerst een auto en een huis en kom dan nog eens terug.
Ik zoek nu een ketting voor mijn bashan en hoef echt niet aan te komen kakken bij 1 van de 2 quad shops hier in de buurt.
"Het is hier geen afhaal chinees" of "voor wokgroente moet je naar super de boer" krijg je dan waarschijnlijk te horen.
Tijdje geleden was ik met iemand aan het praten die een raptor en een corvette had.
Persoon in kwestie is 38 jaar "en woont nog bij zijn moeder!!!!!".
Dit was eindelijk tijd voor gerechtigheid en heb hem dus vierkant uitgelachen.
Ik zal niet in detailes treden van wat ik hem allemaal heb gezegt(maar van de 6 man lagen er 5 in een deuk van het lachen)Die ene was hij zelf.


Precies zo denk ik er ook over :mrgreen:
En trouwens kun je niet toch een paar details vertellen haha vind het wel leuk als je zo iemand afzeikt.
En die jongen wat je noemde met z'n blaster is volgens mij 12 of 13 dus nog erger :lol:


Begint zijn nickname met een brandstof en eindigt het met een legervoertuig? :P

ik denk dat je dieseltank bedoelt :lol:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor JingKing » 30 jul 2009 21:30

ik denk dat je dieseltank bedoelt :lol:[/quote]

;) Nou ja,dat moeten we eigenlijk navragen aan pik pik maar de beschrijving die hij geeft klopt min of meer met dat van dieseltank...maar er zijn er meerdere met blasters van 13-14 jaar.
JINLING POWER !!
JingKing
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 24 jun 2009 16:10
Woonplaats: Geraardsbergen

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor pik-pik » 31 jul 2009 22:22

hahahahaha ik ben bang dat ze me dan van het forum gooien(heb eindelijk een gezellig forum gevonden).................................
..........OK dan..........ik probeer het netjes te formuleren.
i.p.v. dat hij het geld wat hij in zijn Quad had gestoken nou eens naar de vrouwtjes van plezier had gebracht ,Dan had hij ooit eens een sexueel hoogtepunt behaald met de handen achter zijn hoofd i.p.v. aan zijn jonge heer.
Maar een vrouw als in dit onderwerp treffen zou geen probleem moeten zijn in een corvette.
Worden ze eigenlijk nog geleverd zonder vossestaart aan de antenne,zonder el caponne zonnebril of rood leer.
Toen we het over de "fiberglass" carroserie hadden van de sjonnie ketel in Kwestie,vergeleek ik zijn amerikaan met een grote tupperware mand. :evil: :evil: :evil: :evil:

hierna werdt het gesprek beeindigt.
Misschien moet ik hem eens smsn.
pilsje pikken op het terras,ik met mijn vrouw,hij met zijn moeder.
Heb thuis nog 2 17" tsw hockerheim wielen voor oma haar rollator liggen:lol:



Het blaster manneke is 17 jaar geloof ik.
Volgend jaar mag hij zijn bromfiets certifikaat inleveren en zet hij de eerste stapjes in de grote mensen wereld.
welkom in de wereld van belasting,verzekering,hypotheek,gas,water en licht,gemeentelijke belasting,onroerendgoed belasting,brandstof voor je aanstaande 2.0 16V(voor de duidelijkheid.....2.0 staat voor 2000cc en dus 10 yamaha blasters).

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om de rest van je leven in een zeecontainer door te brengen(zo een vette met hyundai,sealand,mearsk of evergreen erop gekalkt.)
je kan dan een raptor en een r1 rijden..................................oeps....heb ik hem op ide
alfa romeo 155 3.0 V6 QV
alfa romeo 2.0 GTV
alfa romeo 156 1.9 jtd
pik-pik
300cc
 
Berichten: 198
Geregistreerd: 20 jul 2009 22:45
Woonplaats: Bocholt (B)

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor pik-pik » 31 jul 2009 22:29

dit natuurlijk met alle respect voor "BashanBoy" ;)
alfa romeo 155 3.0 V6 QV
alfa romeo 2.0 GTV
alfa romeo 156 1.9 jtd
pik-pik
300cc
 
Berichten: 198
Geregistreerd: 20 jul 2009 22:45
Woonplaats: Bocholt (B)

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor JingKing » 01 aug 2009 00:03

pik-pik schreef:hahahahaha ik ben bang dat ze me dan van het forum gooien(heb eindelijk een gezellig forum gevonden).................................
..........OK dan..........ik probeer het netjes te formuleren.
i.p.v. dat hij het geld wat hij in zijn Quad had gestoken nou eens naar de vrouwtjes van plezier had gebracht ,Dan had hij ooit eens een sexueel hoogtepunt behaald met de handen achter zijn hoofd i.p.v. aan zijn jonge heer.
Maar een vrouw als in dit onderwerp treffen zou geen probleem moeten zijn in een corvette.
Worden ze eigenlijk nog geleverd zonder vossestaart aan de antenne,zonder el caponne zonnebril of rood leer.
Toen we het over de "fiberglass" carroserie hadden van de sjonnie ketel in Kwestie,vergeleek ik zijn amerikaan met een grote tupperware mand. :evil: :evil: :evil: :evil:

Kijk,dit soort berichten lees ik dus met veel plezier,altijd lachen... :lol:
hierna werdt het gesprek beeindigt.
Misschien moet ik hem eens smsn.
pilsje pikken op het terras,ik met mijn vrouw,hij met zijn moeder.
Heb thuis nog 2 17" tsw hockerheim wielen voor oma haar rollator liggen:lol:



Het blaster manneke is 17 jaar geloof ik.
Volgend jaar mag hij zijn bromfiets certifikaat inleveren en zet hij de eerste stapjes in de grote mensen wereld.
welkom in de wereld van belasting,verzekering,hypotheek,gas,water en licht,gemeentelijke belasting,onroerendgoed belasting,brandstof voor je aanstaande 2.0 16V(voor de duidelijkheid.....2.0 staat voor 2000cc en dus 10 yamaha blasters).

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om de rest van je leven in een zeecontainer door te brengen(zo een vette met hyundai,sealand,mearsk of evergreen erop gekalkt.)
je kan dan een raptor en een r1 rijden..................................oeps....heb ik hem op ide
JINLING POWER !!
JingKing
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 24 jun 2009 16:10
Woonplaats: Geraardsbergen

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor bashanboy » 01 aug 2009 16:38

pik-pik schreef:dit natuurlijk met alle respect voor "BashanBoy" ;)


ik hoop van wel ja :roll: anders is er toch een klein beetje dis-respect hierzo :cry:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor tjobbie » 04 aug 2009 23:27

hi, ik ben tjobbie
ik zit voornamelijk op het beneluxforum.
ik heb geen chinaquad maar een 700 raptor.

ik wou even zeggen dat jullie niet iedereen over dezelfde kam moeten
scheren want als jullie is goed naar de posts keken op het beneluxforum
ben ik jullie continu aan het beschermen en ik zal ook altijd iedereen
met of zonder chinaquad met respect behandelen en vragen beantwoorden
waar mogelijk.
zoals je kunt zien wordt er ook hard gewerkt aan het sluiten van forums
waar teveel gezeken wordt(waar ik jullie helemaal gelijk in moet geven).
nu zitten er altijd mensen tussen die andere quads/merken minderwaardig
vinden, het slaat natuurlijk helemaal nergens op maar dat zul je altijd blijven houden, maar het wil niet zeggen dat omdat ik m,n ballen eraf heb moeten zweten om een raptor te kunnen kopen dat ik verder geen leven heb??? :?
ook ik heb een koophuis plus alle dagelijkse lasten etc.etc.

wat ik hiermee wil zeggen is,scheer niet iedereen over 1 kam en laat
je zeker niet wegjagen maar laat de admins hun werk doen door waarschuwingen uit te sturen of andere maatregelen te treffen. ;)
neem een voorbeeld aan chinafreak en respecteer ook anderen.

mvg,
tjobbie
ik heb geen chinees maar hou wel van loempia,s???
Avatar gebruiker
tjobbie
150cc
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 04 aug 2009 23:10

Re: eindelijk een gerespecteerd forum gevonden

Berichtdoor pik-pik » 05 aug 2009 00:01

Hoi Tjobbie

Ik wil je graag even verwijzen naar een ander topic http://chinaquad.nl/viewtopic.php?f=13&t=142.
Hier hebben we even alle misverstanden op een rijtje gezet.
Tuurlijk was het fout van mij om me zo te uiten.
Natuurlijk weet ik ook (en daar moet ik je ook gelijk in geven) dat alle duurdere merkenrijder niet allemaal het zelfde zijn maar het is gewoon een probleem waar we telkens mee geconfronteerd worden.
Op het benelux forum heb ik vaker een probleem voorgelegd maar met gevolg dat ik door 70% van de bezoekers minder leuke reacties kreeg.
Opmerkingen als "Spaar door voor fatsoenlijk materiaal" of "daar heb je weer zo een wok rijder" beginnen je langzaamaan behoorlijk te eriteren.
Voor heel veel mensen is het niet de normaalste zaak dat ze een quad kunnen rijden,sommige mensen(waaronder ik) kan net een bashan kopen.
Wanneer je dan als trotse eigenaar weer de grond in wordt geboord vergaat je de zin gewoon om naar het benelux forum te gaan met in het achterhoofd weer de reacties aan te horen van constant de zelfde personen

Ik hoop dat jij je een beetje kan vinden in mijn verhaal.
alfa romeo 155 3.0 V6 QV
alfa romeo 2.0 GTV
alfa romeo 156 1.9 jtd
pik-pik
300cc
 
Berichten: 198
Geregistreerd: 20 jul 2009 22:45
Woonplaats: Bocholt (B)

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten