Heeij mede bami liefhebbers!

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: Heeij mede bami liefhebbers!

Berichtdoor china-freak » 27 jul 2010 18:21

hey , hij heeft de auto niet meer , teminste heb je niet meer er in zien rijden. maar die in simpelveld Uhm ron vijgen ?? die doet wel in versnellings bak revisie.

enjha als ik ene voor je gevonden heb, dan hoor je van me , en als je naar ene gaat kijken , wil ik en pa wel mee komen kunnen we er samen heen kijken ;)
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Heeij mede bami liefhebbers!

Berichtdoor Kevin-1x » 27 jul 2010 22:19

Heey dankjewel voor al jullie leuke reacties tot nu toe..
De williams is indd al weg zoals china-freak zei, Als ik nu ietsje eerder had geweten dat er toch een winkel in nederland was waar ik een nieuwe bak had kunnen krijgen had ik een waarschijnlijk nu nog gehad of om een boom heen gevouwen haha (zelfkennis)
Oja lex en pa bedankt voor jullie aanbod! Dat sla ik zeker niet af!
Maar ik moet wel zeggen dat ik in een dubio zit met bashan en shineray..
Volgens mij is die Shineray meer een straat quad en bashan cross?
Maar ik wil een Quad waar ik enigzins beide mee kan zodra ik er andere bandjes op gooi, vertanding en de vering verstel.. Is dit uberhaupt realistich om zo te denken?
Ik moet zeggen dat het vermogen van de shineray me meer aanspreekt dan dat van de bashan.. Hoewel ik betwijfel het verschil te merken door de gewicht/vermogen verhouding.. Hebben jullie enig idee en waar gebruiken jullie je shineray en bashan voor?

Groetjes Kevin..

PS: Mag ik deze vragen hier eigenliijk wel posten van de mod? Zoniet mijn exusses!
Kevin-1x
50cc
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 27 jul 2010 08:31
Woonplaats: Vaals

Re: Heeij mede bami liefhebbers!

Berichtdoor bashanboy » 27 jul 2010 22:22

het is jou eigen topic die vraag wat je wilt :mrgreen:
shineray is echt gemaakt voor de weg, de bashan is standaard een crossquad maar kan met een paar aanpassingen (wegbandjes) al goed op de weg gebruikt worden ;)
en het vermogen tussen een shineray 250 en bashan 250 zal niet veel zijn he ;)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Heeij mede bami liefhebbers!

Berichtdoor china-freak » 28 jul 2010 21:18

mwa ik weet wat kevin er mee wilt doen , hier en daar wat landweggentjes nemen . daarvoor kun je een shinray ook wel gebruiken ;)
licht er aan welk model je wilt pakken.

vertanding en veren afstellen is niet nodig , ze zijn geschikt voor bijde vertanding is beetje wat je zelf wilt , meer trekkracht , of meer top snelheid.
veren afstellen ?? totaal niet nodig.je moet een gemiddelden vinden , maar dat is eigenlijk al vrij goed standaard. ga je nu een echte crossbaan op dan licht het aan de ondergrond waar je vering op afstelt

voor de rest zul je echt naar model moeten gaan kijken dan ;) en de prijs natuurlijk.
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: Heeij mede bami liefhebbers!

Berichtdoor china-freak » 28 jul 2010 21:37

http://link.marktplaats.nl/361348576 splinter nieuw in krat ;) nee geen bierkrat :lol:

http://link.marktplaats.nl/363856773 nog redelijk jong ;) nummerplaats is ook van motor te verkrijgen , wie ik heb.

http://link.marktplaats.nl/363374581 , nog ene al wat ouder en wat gebruikter , prijs wel heen natuurlijk.

maar kijk maar eens zelf , weet niet waar je budget licht , anders kunnen we ook nog in belgie kijken , en dezen over schrijven , ik heb met barossa 1000 winst gemaakt , en met suzuki dik 3000 euro winst gemaakt ;)
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Vorige

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten