hallo

De plaats om je voorsteltopic te maken.

hallo

Berichtdoor bsoest » 05 jul 2009 12:46

hallo

mijn naam is brian en heb sinds een maand of 2 een bashan..
ik heb er nog niet echt veel mee gereden,maar als ik er mee rij heb ik het idee of ik gezopen heb,zwabber van links naar rechts over de weg!
nu las ik hier iets over bmw fuseekogels,maar welk type?
staan ze misschien hiertussen zie de link:

http://www.autopartsonline.nl/nl/index. ... W&mdloms=5 serie (E34) (87-95)&mdl=5-c&cat=s

greetz
brian
bsoest
100cc
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 05 jul 2009 12:42

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: hallo

Berichtdoor bashanboy » 05 jul 2009 14:43

heey,
welkom op het forum :D

de fusee kogels moet je pas als laatste doen alles de rest niet werkt. eerst andere banden want dat is het grootste probleem en de spelingen op de kogels. daarna het camber afstellen. dan verbrede over verlagen en dan de fusee kogels van een bmw. kogels kun je trouwens ook doen voordat je hem verbreed en verlaagt. maar doe eerst die andere dingen maar is, dat gaat ook al een hoop schelen.

voor vragen: bas-covette@hotmail.com
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: hallo

Berichtdoor bsoest » 05 jul 2009 14:53

ey,thanx voor je reactie!

ik heb de voorbanden al vervangen,het verlagen gaat deze week gebeuren..
maar het verbreden,wat bedoel je daarmee?de achterwielen gelijk aan de voorwielen zetten?bij algmoto hebben ze daar verbreders voor,maar ik vind 80 euro veel geld voor zoiets!
camber stellen,houd dat in dat je de wielen wat schuiner zet?
en de spelling op de draagarmbussen(ofzoiets)ik heb ergens gelezen dat iemand daar kit in heeft gespoten,werkt dit of iemand een beter idee?
bsoest
100cc
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 05 jul 2009 12:42

Re: hallo

Berichtdoor DenniZ » 15 jul 2009 21:36

Welkom hier.
Die spoorverbreders zijn misschien aan de dure kant, maar maken wel een verschil hoor. Komt je wegligging echt ten goede, vooral in combinatie met een verlagingssetje (kan je zelf maken).
Ik heb zelf de bussen uit de A-armen gehaald en daar toen epoxyhars in gedaan, daarna het zaakie weer in elkaar gezet. Teflon ringen met een stalen vulring bij de bevestiging ertussen gezet. Tot nu toe geen speling en de armen kunnen goed en vloeiend heen en weer.
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1097
Geregistreerd: 03 maart 2009 20:48
Woonplaats: Zandvoort

Re: hallo

Berichtdoor bsoest » 15 jul 2009 21:42

thanx voor je reactie!
ik heb mijn quad vanavond weggebracht naar een jongen is heemstrecht,hij verbouwd/verlast de draagarmen zodat de sporing van de erg slecht sporende en moeilijk op de weg houdende quad!
hij zegt dat als hij klaar is met de quad,dat je voluit kan rijden met 1 hand aan het stuur,geen geslinger meer,ben benieuwd!
bsoest
100cc
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 05 jul 2009 12:42

Re: hallo

Berichtdoor DenniZ » 15 jul 2009 22:41

Heb je fuseekogels, slechte banden en uitbalanceren v/d banden al uitgesloten? Anders heeft het totaal geen zin.
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1097
Geregistreerd: 03 maart 2009 20:48
Woonplaats: Zandvoort

Re: hallo

Berichtdoor bsoest » 16 jul 2009 08:36

op de fuseekogels na,heb ik alles al geprobeerd!ik heb er wel vertrouwen,dat de quad nu goed gaat rijden!
ik heb weinig spelling op de fuseekogels,ik heb wel iets gelezen over de fuseekogels van een bmw..ik weet ook nog niet of ze bij algmoto betere fusseekogels hebben..
bsoest
100cc
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 05 jul 2009 12:42

Re: hallo

Berichtdoor bashanboy » 16 jul 2009 20:19

de fuseekogels die je bij alg krijgt zijn de bwm kogels ;)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM


Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten