Moterswap voor streetquad loncin

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Moterswap voor streetquad loncin

Berichtdoor dimpower » 21 maart 2015 17:42

Bryan schreef:Sssttt......
:shh: :shifty:

Ik zeg toch niets :mrgreen: ik noem geen naam :angel: :angel:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Moterswap voor streetquad loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 25 maart 2015 15:33

Wat maakt het uit toch, ben aan het mailen met rdw welke eisen ze allemaal eraan stellen enzo dat ik liever het toch gekeurd heb. Dan dat ik het illegaal doe en dan houden merken ze het ooit eens op quad kwijt en flinke boeten en miss zelfs rijbewijs inbeslagname je weet maar nooit welke strepenjager je dan voor je hebt.
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Moterswap voor streetquad loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 17 apr 2015 15:08

Heb even gezocht na een geschikt moterblokje ben eruit gekomen, wat ze haast sws moeten goedkeuren, een Kawasaki zzr 250 blokje van 250 cc 2 cilinder rond de 40 pk en top is gewoon 170 op de moter zelf a 190 maar op een quad denk ik gewoon voor een persoon die niet veel weegt 160 ofzo ook door de weerstand van de wielen enzo, ophanging hoeft alleen verandert te worden en frame wat verstevigd worden voor zekerheid maar het aantal cc blijft het zelfde alleen meer vermogen en 1 cilinder extra
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Moterswap voor streetquad loncin

Berichtdoor Z@@lo » 18 apr 2015 06:06

Denk het ook nie

denk je nou echt dat je met 7 pk meer dan mijn blok, 40km/u harder kan rijden?

je zal zo rond de 130 zitten.

had je net zo goed een spy350 kunnen kopen. rijd ook zo hard. en kost uiteindelijk net zo veel als jouw ombouw. en is legaal

heb je je quad al? er staan 4 topics open over het verbouwen van je quad, maar nog niemand heeft ooit dat ding van je gezien.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Moterswap voor streetquad loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 18 apr 2015 09:48

Is wel een heel ander soort moterblokje je hebt moteren voor trekkracht en snelheid.
Kan hem de volgende week ophalen als het goed is krijg nu maandag a dinsdag te horen want er was iets fout gegaan met het versturen met een email ofzo iets Maarja na paar dagen maar gebeld had geen mail terug gekregen van hun toen om het te bevestigen Maarja is een loncin 250 cc dan helemaal in het zwart en niet met Alu armen gewoon metaal als ik hem
Heb maak ik gelijk paar foto's en zet ze even erop dan, 7 pk meer dat wist ik niet maar zoon 260 kilo inclusief mij erop merk je 7 pk wel
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten