Onderdelen voor tuning loncin

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor BBQBarman » 13 maart 2015 20:13

Is wel beetje moeilijk zoeken als je nieuw bent en niet weet waar je moet zoeken
Probeer de volgende keer loncin/ yingling/ tandwiel of vraag 1 van de 2 dealers op de forum welke tandwiel het beste is want daar zou je hem ook moeten halen
Bij menno of PMS
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 13 maart 2015 20:25

Bedankt voor het advies ! Ben al iets te weten gekomen om
Het frame steviger temaken driehoekjes overal plaatsen ofzo iets.
Ja ben nieuw hier, al een Loncin bij zoekenfunctie kreeg ik meer dan 300 pagina's maar daarom wil ik zelf eraan werken om alles bij elkaar te zetten ook voor het frame dat het toch iets overzichtelijker wordt, en aanvulling is sowieso altijd gewenst want kan niet alles vinden erop want zijn zoveel pagina's ervan en ga zo maar door, en hulp is wel welkom is niet dat ik alleen daar vanuit ga in ieder geval, ook als jullie iets niet gelezen hebben of wat dan ook, dat jullie het zelf ook meteen kunnen vinden is wel eens handig als je echt iets moet weten, en dan snel kunt vinden stel je wilt met de quad rijden, en je wilt er wat aan veranderen eerst dat je het sneller kunt vinden, en dat geven en nemen dat snap ik ook wel, alleen ben pas nieuw dan is het even steeds zoeken en zoeken

Maar het komt goed in ieder geval en foto's zijn welkom of uitleg over iets, maar verricht zeker zelf speurwerk, en als jullie echt iets mee willen geven hoor ik het graag!

Gr Nigel
En foto's even na me email sturen dan kan ik gelijk op me laptop zetten voor alles op 1 plek te zetten
Email: nglfrmt@hotmail.nl
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor dimpower » 13 maart 2015 21:37

Wat bv de tandwielen betreft moet je dat heel vlot kunnen terugvinden want alternatieven staan vermeldt bij "algemene merk/type informatie".wat het frame betreft wil ik hier nu niets meer over lezen want dat heeft niets met tuningonderdelen voor loncin te maken.topic wordt binnenkort schoongemaakt
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 13 maart 2015 21:55

Doe het toch vermelden, stel ze gaan dat ding zo dandig opvoeren dat ze dat niet doen, omdat ze er niks van af weten liever erbij vermeld hebben gaat over opvoeren en als het zodanig wordt opgevoerd dan komen andere zaken om de hoek kijken die er ook aangepast moeten worden voor de veiligheid, en voor de wegligging bij hoge snelheden, dat is verantwoordelijker dan wat jouwn denk wijzen is weet ik niet, maar ga zelf alles uitzoeken en alles, en dit gaat sws alleen maar over discussies nog wat maakt het dan nog uit ? Helemaal niks.
Beter het gelijk fatsoenlijk doen dan alles maar half half en de mensen moet voldoende informatie ervan geven en als ze het willen en je zegt zo van moet je niet doen en ga zo maar door doen ze het toch mensen zijn eigenwijs. Als ze echt iets willen, kun je het beter erbij zetten dat het nodig is als je hogesnelheden gaat rijden
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Renzo1990 » 13 maart 2015 22:23

Wat Dimpower bedoeld,

Is dat jij ondanks alle antwoorden telkens hier terug wilt blijven komen.

Alle informatie die jij zoekt, wilt of nodig hebt staat al in een van de forum-topics, kijk deze goed na en gebruik de zoekfunctie duidelijk. Als je alleen maar '' Loncin '' intypt bij zoeken, dan krijg je inderdaad enorm veel, dus gebruik duidelijkere zoektermen.

Dit topic ging over onderdelen maar is veel te ver uitgeweid, mocht je nog meer vragen hebben, kijk dan eerst in de technische vraagbaak of bij projecten of je daar al je antwoord vindt, mocht je dat niet vinden dan kan je een topic in Techniek aanmaken.
TEAM GNARKILL!
Avatar gebruiker
Renzo1990
250cc
 
Berichten: 104
Geregistreerd: 31 jan 2015 12:51

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 13 maart 2015 22:32

Zeg toch dat ik alles ga zoeken, ga ook me best doen en veel speur werk, maar als jullie iets vinden wat erin moet komen te staan van wat ik wil maken een hele lijst voor optevoeren en de benodigdheden voor het frame sterker te maken als je het helemaal wilt opvoeren maar zoek zelf zo alles maar als jullie zelf puntjes weten wat echt erin hoord dan hoor ik het graag. Want zal zeker zo zijn dat ik niet alles kan zou kunnen vinden dat bedoel ik ermee. En wat is daar erg aan als jullie nu al iets zeggen wat echt belangrijk is
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor dimpower » 13 maart 2015 23:03

HOORT GEWOON NIET IN DEZE TOPIC THUIS!!!!
Heb hier een serieus déjà vu gevoel.de iets oudere leden onder ons zullen wel weten wat ik bedoel en ts ook :evil:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten