Onderdelen voor tuning loncin

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 11 maart 2015 21:52

Oke is goed snap wat je bedoeld, als ik dat ding heb is niet dat ik het gelijk sneller ga maken dat niet probeer informatie te winnen wat er allemaal aangepast kan worden wat belangrijk is als
Voor een quad die opgevoerd wordt, wil me zelf niet de prak in rijden dat sws niet daar zal ik altijd op letten en rekening mee houden, en laat me quad balanceren de wielen en uitlijnen, dat sowieso al in het begin. Lees de links straks als ik thuis ben even door. Wil gewoon van een Chineesje een stevige quad maken en ook sneller maar alles op zijn tijd niet alles snel snel, zelfde als je voor het eerst ergens op zit is 80 km/u hard of 90, maar wil gewoon zoveel mogelijk informatie winnen over wat ik hier boven al zij, maar een moterswap hoeft niet wil gewoon het motorblokje behouden of ooit eens een 300cc erin maar dat zie ik dan wel tegen die tijd
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 11 maart 2015 21:55

Wil de quad harder laten lopen op ten duur, en ook steviger maken en die dingen dat die op geven moment fatsoenlijk met het verkeer mee kan gaan, als ik meer ervaring heb, frame aanpassingen horen er ook bij natuurlijk of ander achteras of wat allemaal nodig is
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 12 maart 2015 15:42

Maar waar moet je het frame verstevigen als je de quad doet opvoeren ( 250cc ) en wat kan er allemaal verandert worden ? Dat de quad stabiel blijft op
Hogere snelheden ?
Foto's welkom voor te zien waar de extra buizen zitten enzo, en voorarmen zijn geen alu armen maar gewoon van buizen

Gr Nigel
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor 4 wieltjes » 12 maart 2015 16:28

Doorloop het forum en vind het daar.
Dit is allemaal al aan bod geweest, is het niet merk specifiek dan wel algemeen.
Ik ben welliswaar geen zoekmod :mrgreen: , maar zoek het eens met de zoekfunctie.

Hint: kijk eens naar foto's in projekten.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 12 maart 2015 16:37

Zeg niet dat je het voor me zoekt, maar zoals ik al in eerder bericht heb gezegt, dat alles op 1 ding staat dat het iedereen gewoon normaal kan vinden wat die gene dan moet doen, inplaats van dat die dan daar moet kijken dan daar en weer daar, gewoon alles op 1 werkt vele malen makkelijker en handiger
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Renzo1990 » 12 maart 2015 17:29

Zoals er wordt gezegd, gebruik de zoekfunctie en kijk bij de projecten.

Nee er staat niet voor alles precies een topic open, je moet gewoon inderdaad zoeken en lezen, zo werkt een forum.

Er staat nergens een vakje met de precieze antwoorden op de vragen die jij zoekt, wel zijn die vragen al vaker gesteld en zijn ze dus ergens terug te vinden. Hoogstwaarschijnlijk in de Technische Vraagbaak, of bij Projecten, anders kom je via de zoekfunctie een heel eind.
TEAM GNARKILL!
Avatar gebruiker
Renzo1990
250cc
 
Berichten: 104
Geregistreerd: 31 jan 2015 12:51

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 12 maart 2015 18:29

Oke dan zal ik er me eens de tijd ervoor nemen voor het frame aantepassen, maar wat hebben jullie allemaal gedaan voor de quad harder te laten lopen ( opvoeren ) ( geen moterswap dat ga ik niet doen ) maar voor zoon 250cc blokje om er genoeg eruit te halen, grotere carb weet ik en andere luchtfilter ( misschien een grotere ) en miss iets met een ander uitlaat? Van een moter gebruiken de einddemper? Of de sproeiers ? Of iets anders ? Zou zo niet weten wat er allemaal erop past want zo heb je alleen standaard onderdelen, maar de tandwielen welke maten het beste zijn enzo, dan ga ik opzoek na voor het frame te versterken ( als ik de quad heb ga ik wel gelijk spoorverbreders erop zetten en banden laten balanceren en uitlijnen alvast
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor BBQBarman » 12 maart 2015 19:27

Tandwiel is beste tunning verder kan je niet zoveel winnen
Ff zoeken naar juiste tandwiel verhouding op de forum
Frame verstevigen is bullshit niet nodig
En sportfilter nog ja meer lucht kan meer benzinne in dus sneller
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor admin » 13 maart 2015 00:57

Ik vind dit persoonlijk een beetje een vraag maar raak topic worden.
Al de info die je nodig hebt, kun je vinden in project topics of via zoekfunctie. Nu lijkt het voor mijn gevoel alsof andere dat zoeken voor jou moeten doen... De charme van een forum en zeker ook van een chinese quad is het zoeken naar verbeteringen op het forum of het zelf uitvinden van modificaties ter verbetering van je wok en deze te delen op het forum
Tuurlijk is het makkelijk om alles op 1 pagina te hebben. Leef je uit en inventariseer op het forum wat je nodig hebt om je quad te tunen. Zet het daarna op 1 pagina in een nieuw topic en je hebt een mooi overzicht. Ook voor leden die dezelfde vragen hebben en niet willen zoeken op het forum.
Een forum is een soort van geven en nemen, daarin zit de kracht van deze site. Als iedereen alleen maar vraagt en niets deelt of bijdraagt in de vorm van info etc is het forum snel op sterven na dood......
Afbeelding Greetz Admin
Avatar gebruiker
admin
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 03 maart 2009 02:06
Woonplaats: Zandvoort

Re: Onderdelen voor tuning loncin

Berichtdoor Nigelfermont » 13 maart 2015 03:15

snap wat je bedoeld, maar heb al eens de zoekfunctie gebruikt maar krijg zoveel pagina's dat het een beetje teveel is, en ik zeg niet dat ze het voor mij hoeven te zoeken, maar uit eigen ervaring wat ze ervan teweten zijn gekomen, als ik mijn chineesje heb en ik zou iets vinden of wat dan ook, of door iemand anders teweten te komen dan zou ik het op het forum plaatsen.
is niet dat ik te lui ben om te zoeken dat helemaal niet. maar heb al vaker iets gezocht en dan vind ik iets en lees ik verder blijkt er niet echt uitgelegt te worden of ik heb steeds de foute gehad dat kan best. zou het niet weten.
maar ik wil wel zoon topic maken met alles erin alleen zal wel een tijdje duren, dan is het voor iedereen iets makkelijkers en als andere er iets aan willen toevoegen kan altijd, dit is niet alleen voor mijn eigen belang in ieder geval. maar ik zal wel op zoek gaan van het weekend
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten