250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Nigelfermont » 02 maart 2015 15:39

hallo,

heb me van het weekend een quad gereserveerd streetquad 250 CC loncin,
ze zijden dat die al 90 a 95 km/u loopt en dat er een prop in de uitlaat zit als je die eruit haalt dat die nog harder gaat maar dan tehoog in te toeren gaat liggen, maar wil de quad sneller maken maar wat zijn de beste optisch? ga sowieso niet heletijd volgas rijden maar wil dat die een mooi geluidje maakt net iets zwaarder? en dat die gewoon rond de 120 kan halen dat ik ook fatsoenlijk een vrachtwagen zou kunnen inhalen zonder dat het op een slakke tempo gebeurt, ( de quad is nog standaart ga hem pas in april ophalen. ) zou fijn zijn als ik een aantal tips krijg, en ja ik weet is een chinees is niks waard enzo, maar heb een scooter ook een chinees en die heeft al eens 90 gelopen en zat helemaal vol in de toeren bovenin en is nog steeds niks mis met het moterblokje, ligt ook geheel eraan hoe je zoon ding verzorgt en hoeveel liefde je erin stopt. chinees moet meer liefde hebben dan een yamaha dat snap ik. en altijd de bouten goed controlen enzo.

zou fijn zijn als jullie me willen helpen. en ook handige tips hebben voor bepaalde dingen die best wel snel eens kapot willen gaan Bijv. de rubberen slangen enzo.
heb maar de duurste variant gepakt want heeft dikkere ketting enzo

hartelijke groet
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Renzo1990 » 02 maart 2015 16:15

Hallo Nigel,

Volgende keer misschien eerst de '' Zoekfunctie '' gebruiken bovenin, dan vind je al direct antwoord op je vragen over de Loncin. Lukt het niet met zoeken? Dan gewoon even naar de technische afdeling gaan en daar de forums door kijken, dan vind je meer als genoeg. De vraag die je stelt is al meerdere malen beantwoord.

Heb je al ervaring met quadrijden? Dan zou ik je niet aanraden om vanuit het niks op de autobaan met 120 een vrachtwagen in te halen :p
TEAM GNARKILL!
Avatar gebruiker
Renzo1990
250cc
 
Berichten: 104
Geregistreerd: 31 jan 2015 12:51

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Nigelfermont » 03 maart 2015 01:28

Heb nog geen ervaring, maar doe eerst ervaring op met rijden enzo, want weet niet hoe het gaat op een quad met hoge snelheden, de man in de winkel zij dat je steeds bij moet sturen ofzo iets, kijk eerst hoe het standaard is en dat ik eraan gewend ben voor dat zo iets ga doen,maar zal eens even kijken wat je zij.

Hartelijk bedankt in ieder geval
Gr
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Renzo1990 » 03 maart 2015 10:08

He Nigel,

Kijk eerst sowieso even dit topic na: viewtopic.php?f=65&t=3116 en dan vooral pagina 2 bij het stukje van Q-Trading.

Ook via de zoekfunctie vind je de nodige aanpassingen om je quad soepel te laten rijden, aangezien deze chinese quads als standaard fabricaat nog wel de een en andere eigen aanpassingen nodig hebben..
TEAM GNARKILL!
Avatar gebruiker
Renzo1990
250cc
 
Berichten: 104
Geregistreerd: 31 jan 2015 12:51

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Nigelfermont » 03 maart 2015 13:31

Mijn quad heeft geen Alu-a armen maar van staal gewoon, is het model van 2015, maar met de zoekfunctie als ik Loncin erin typ krijg ik iets van 465 pagina's best wel veel bekijken moet ik dan :think: heb de duurste van de 250cc streetqaud Loncin
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Renzo1990 » 03 maart 2015 13:37

Even goed invullen wat je zoekt bij de zoekfunctie, niet alleen het merk, dan krijg je idd enorm veel pagina's
TEAM GNARKILL!
Avatar gebruiker
Renzo1990
250cc
 
Berichten: 104
Geregistreerd: 31 jan 2015 12:51

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor 4 wieltjes » 03 maart 2015 14:35

Moet je het woord 'quad' invullen ,krijg je 2350 hits op een quadforum. :crazy:
Je verwacht dus dat een ander het zoekwerk voor je doet.
Loncin in een chinees motorblok net als zongshen enz.
Wees meer gericht met zoekwoorden als je pagina's wilt filteren.
Er is al een algemeen topic omtrend het optimaliseren van je quad.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Nigelfermont » 03 maart 2015 14:37

Bedankt !!
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor friesequad » 03 maart 2015 15:57

De duurste ???? Zet er verschil in dan ?
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: 250 CC loncin opvoeren & tips voor zwakke plekken

Berichtdoor Nigelfermont » 03 maart 2015 16:08

Ja bij de 250cc wel je hebt 3 soorten ervan allemaal van een ander fabriek, de Loncin is het beste erin heb ook geen alu armen erop zitten gewoon van staal, je hebt ze al vanaf 1800 ofzo tot 2550 volgens mij als ik het goed heb, en de duurste is het beste ook de ketting is steviger en breder en dikker, want bij die andere is het eigenlijk voor eentje met 150cc of 125cc weet het zo niet meer zij de verkoper, alleen de bouten wel goed in de gaten houden zij hij na paar honderd km even alles weer aandraaien maar het duurste model is ook kwa wegligging beter en mindermakkelijk op zijn kant te krijgen Maar zag ook ergens dat je de veren in hoogte verstelbaar zijn, op zoon quad ?
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Volgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten