Plastidip op motorblok

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Plastidip op motorblok

Berichtdoor debeste95 » 24 feb 2015 12:37

Hallo allemaal!

Ik heb eeb Bashan 200-s7 en de twee buitenste carterdelen zijn niet helemaal netjes meer. Ik heb relatief veel ervaring met Plastidip op plastig delen en het tegenhouden van erosie d.m.v. plastidip maar heb nog nooit overwogen om een blok te spuiten met Plastidip. Quad loopt momenteel niet dus kan het helaas niet zelf testen, maar worden de b uitenste carterdelen te warm om deze te spuiten met Plastidip?

Alvast bedankt!
debeste95
100cc
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 31 okt 2014 15:26

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Plastidip op motorblok

Berichtdoor Alexio89 » 24 feb 2015 17:11

Zal het je niet aanraden man zelf een detailer en slechte ervaringen mee met mensen die een blok gedipt hadden
Alexio89
50cc
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 19 feb 2015 15:51
Woonplaats: Castricum

Re: Plastidip op motorblok

Berichtdoor dimpower » 24 feb 2015 18:02

plastidip is volgens mij niet hittebestendig dus ik zou het niet doen.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Plastidip op motorblok

Berichtdoor debeste95 » 24 feb 2015 23:21

Het is zeker niet warmtebestendig, vroeg me dan ook gewoon af hoe warm het blok nou echt wordt als die even draait. Wou het doen omdat ik het blok dan binnen een uurtje helemaal 'netjes' heb vanbuiten Onder het uit het frame te hoeven halen maar laat het lekker zitten. Bedankt!
debeste95
100cc
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 31 okt 2014 15:26

Re: Plastidip op motorblok

Berichtdoor admin » 24 feb 2015 23:28