Waarom zo weinig animo voor meetings?.

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Waarom zo weinig animo voor meetings?.

Berichtdoor BBQBarman » 18 aug 2014 19:25

Hhahaha afstand ik reed met een chineese blok gewoon 2 a 300 km op een zaterdag of zondag
Gaat gewoon goed
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Waarom zo weinig animo voor meetings?.

Berichtdoor 355el-camino » 18 aug 2014 19:53

mijn quad is zeg maar off road en haald max een snelheid van rond de 80 kph maar dat rijd met de off road veren en banden niet fijn. ik heb geen aanhanger om mijn quad mee te nemen naar een meeting dus vandaar dat ik niet naar een meeting ga.

lijkt me wel leuk maar op een 80 kmh weg kom ik niet want dan zitten de auto`s me op me kont.
Afbeelding
Avatar gebruiker
355el-camino
300cc
 
Berichten: 219
Geregistreerd: 21 mei 2013 19:34
Woonplaats: wieringen

Re: Waarom zo weinig animo voor meetings?.

Berichtdoor Oknot » 18 aug 2014 21:12

Ik vond de opkomst bij z@@lo z'n meeting eerlijk gezegd niet verkeerd, was mijn 1e dus wat weet ik er eigenlijk van :roll: . Ik heb die dag rond de 370km gereden dus afstand is ook het punt niet. Mischien dat mensen idd denken dat je er niet tussen komt ofzo, maar dat heb ik zo helemaal niet ervaren. Vond iedereen erg relaxed en had helemaal niet het gevoel een outsider te zijn. Kortom voor mij was die meeting zeker de aanzet tot het bijwonen van toekomstige meetings. Aan de eventuele twijfelaars zou ik willen zeggen... Kom gewoon,weggaan kan altijd toch? Verder was het ook een inspirerende dag met al die vet verbouwde quads waardoor ik nog meer met het "virus" besmet ben geraakt :mrgreen:
Avatar gebruiker
Oknot
150cc
 
Berichten: 66
Geregistreerd: 05 jun 2014 19:08
Woonplaats: Zaanstreek (Noord Holland)

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten