Is dit nou leuk ?

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Is dit nou leuk ?

Berichtdoor vince » 31 dec 2013 16:11

Het is een forum aan het worden waar iedereen per pb moet reageren en waar de moterators dat zelf niet doen, rommelig met al die kleuren tekst van mods.
En waar je geen antwoord meer op je vraag krijgt ,erg jammer.
Lees plezier is weg!
vince
350cc
 
Berichten: 369
Geregistreerd: 04 aug 2010 19:05

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor spiderpig » 31 dec 2013 16:26

Vince,
ik vind het ook niet erg dat er 3 keer dezelde vraag en hetzelfde antwoord komt.
Maar dit gebeurd zo op bijna alle forums (zoekfunctie).
Ik begrijp je wel.

:-))) Frank
Avatar gebruiker
spiderpig
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2245
Geregistreerd: 15 dec 2009 16:32
Woonplaats: Chaam

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor 4 wieltjes » 31 dec 2013 17:28

Ik heb even je quotes gebruik om je tekst op te delen.
Mocht mijn tekst als aanvallerig worden beschouwd ,dan was dit niet de bedoeling.
Ik ga uit van feiten.


vince schreef:Het is een forum aan het worden waar iedereen per pb moet reageren en waar de moterators dat zelf niet doen

Per pb reageren dat snap ik even niet.
Een forum is er om open te communiceren en als anderen graag per pb met elkaar communiceer dan is dat een keuze die men zelf maakt.
Daar kan geen moderator wat aan doen.
We gaan niet roepen dat men dat MOET doen.
Of ik snap nu niet wat je er mee bedoelt.

vince schreef:rommelig met al die kleuren tekst van mods.

Er zijn 2 moderators en 1 admin aktief waarvan er 2 rood antwoorden (admin en ik)
Er is er 1 die met groen antwoord (Dimy) om aan te geven dat hij antwoord voor de duidelijkheid.
Ik zet er vaak nog 4W bij zodat men weet van wie de correctie/verwijdering tekst enz. heeft.


vince schreef:En waar je geen antwoord meer op je vraag krijgt ,erg jammer.
Lees plezier is weg!

Je heb jezelf aangemeld op het forum in een tijd dat naar mijn mening de forumleden veel meer antwoorden gaven op vragen.
Er ook een grotere groep leden waren die meer know-how had, en dit misschien wel omndat er alleen Bashans en klonen waren of shinerays.
Weinig merken en types dus weinig andere problemen.
Als men een antwoord op een vraag wilt dan moeten er ook forumleden zijn die dat kunnen en willen beantwoorden.
Ik zie zo dat je zelf dit jaar 3 keer een responce heb gegeven op het forum , dus veel antwoorden op vragen heb jezelf ook niet gegeven.
Verder is het raar als men per pb reageert en je vraagt waarom er zo weinig oplossingen worden aangedragen op het forum.
Zie daar je antwoord,men pb't.
Dus reageer hieromtrend naar de pb-ers.
Er loop er zelfs 1 los op het forum die nieuwe leden tegen andere leden opzet.
Alleen we weten het maar hij zegt het even zelf niet....zielig.
Nogmaals....mocht mijn tekst als aanvallerig worden beschouwd ,dan was dit niet de bedoeling.
Ik ga uit van feiten.

Waarom dan een wat 'strengere' selectie van topics en teksten.
Het forum werd steeds meer een vuilnisbak met legio gelijke topics waardoor een 'leek' helemaal niet meer iets kon vinden.
Vergeet niet dat als er een topic word gemaakt en zeg maar 20 keer op gereageerd word.
Onnodig gelul word er her en der afgehaald dus laten we zeggen 15 teksten blijven er over.
Nu word er nog 4 keer een gelijke topic aangemaakt met even zoveel responce.
75 teksten komen er dan naar voren in een zoekopdracht ipv 15.
En dan heb ik het alleen maar over een topic.
Zoek eens op 1 woord op het forum en kijk eens wat er voor 'hits' komen.
Op die manier proberen we het te minderen.

Zowel Dimpower als ik hebben het afgelopen maand druk gehad met voorbereidingen om allebei een zaak te starten/over te nemen.
Dan reageert men niet snel op het forum.
Mijn werkzaamheden beginnen deze week als ondernemer en van hem geloof ik ook.
Admin heeft ook zijn prive digen te doen,net als jij en ieder ander op het forum.
Het is geen verplichting om te reageren op het forum als men dat denkt.


Voor verdere vragen zie ik het hier wel verschijnen.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor dimpower » 31 dec 2013 17:40

dat" reageren via pb" bedoeld Vince waarschijnlijk op de advertenties in de "te koop" afdeling.dit hebben we inderdaad sedert ruim een jaar liever zo omdat er teveel onzinberichten en (domme) biedingen werden geplaatst waarvoor men nadien indien hoogste bod toegestaan werd door de verkoper,er dan plotseling geen reactie meer kwam van de bieder.
Wat de tekstkleur betreft is het niet zo dat Admin,Eric en mezelf steeds in kleur reageren.kleur wordt alleen gebruikt indien we iets duidelijk willen maken.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor Z@@lo » 31 dec 2013 18:04

spiderpig schreef:Ik erger me enorm aan de "probleem" gevallen .

Uitlaat lekt , wat moet ik doen?
Lampje is stuk, hoe kan ik dit vervangen?
Moter start niet , moet er echt benzine in ?

Klein beetje nadenken en probeer zelf ook eens wat !!

Als bij mij de stroom uitvalt, ga ik ook eerst in de meterkast kijken en bel niet gelijk mijn stroomleverancier.

Er staan vragen op die ik niet eens wil (!) beantwoorden, en waar toch 8 a 9 pagina's aan vol worden geschreven :( .

Ik erger me dood aan vragen , waar door de vraagsteller zelf , nog geen poging is genomen om er achter te komen, wat het kan zijn.

Doe zelf ook eens een poging !!

(na maanden ergenis moest me dit ff van het hart,sorry )

:-))) Frank .



maar 3 keer het zelfde antwoord geven is niet erg :think:

om zulke ergernissen te voorkomen zijn de mods nou eenmaal wat strenger geworden. doe er mee wat je wil :thumbup:
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor x187 » 31 dec 2013 18:33

vince schreef:Het is een forum aan het worden waar iedereen per pb moet reageren en waar de moterators dat zelf niet doen, rommelig met al die kleuren tekst van mods.
En waar je geen antwoord meer op je vraag krijgt ,erg jammer.
Lees plezier is weg!


Beste Vince,

Heeft er zich iets voorgedaan waardoor je deze frustatie nu uit?
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor spiderpig » 31 dec 2013 18:34

Klopt Peter ( Z@@lo),
als het een "moeilijk" probleem is , geef ik desnoods meerdere keren een antwoord. Ook al is het de zelfde vraag, of komt hij op hetzelfde neer.
Maar die vragen van : hoe pomp ik mijn band op enzo... nee sorry,
dat kun je zelf makkelijk uitzoeken ;) .
Avatar gebruiker
spiderpig
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2245
Geregistreerd: 15 dec 2009 16:32
Woonplaats: Chaam

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor friesequad » 01 jan 2014 09:07

4 wielletjes :

Een forum is er om open te communiceren........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor 4 wieltjes » 01 jan 2014 09:59

Dat klopt.
Sommige communiceren waar anderen niet verder komen dan smileys.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Is dit nou leuk ?

Berichtdoor friesequad » 01 jan 2014 11:20

Ach sommige smils zeggen meer dan tekst .....maar goed gaat zo als alles hier nergis over....en dat zal hier altijd wel zo blijven. .. antwoorden zijn. Hier niet te vinden teminsten niet op de vraag die jij zoek op het forum... en als je de. Vraag wel vind kloppen de antwoorden niet of. Het. Antwoord staat er niet eens bij..... of heeeel vaaaag ... zo genoeg tekst......
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Volgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten