Blok echt opvoeren Bashan 200cc

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Blok echt opvoeren Bashan 200cc

Berichtdoor fretje-pitbull » 16 okt 2013 05:39

staat er nu in je link dat hogere compresisie meer toeren en/of meer pk in hoge toeren betekend?
zelfs bij 2takt is het zo niet
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Blok echt opvoeren Bashan 200cc

Berichtdoor dimpower » 16 okt 2013 06:05

He jongens ,rustig aan he.dit escalleert terug.
@zerty:ik heb je al meegedeeld dat het sop de kolen niet waard is bij een 200cc blok en je hier nog pagina's vol kan aan doorl..llen maar dat het eindresultaat 2keer niets is ten opzichte van het geld en de moeite die je kwijt bent.Toon wie de slimste is en zet dat(domme) idee uit je hoofd om op een 200cc motor een halve pk meer te bekomen ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Blok echt opvoeren Bashan 200cc

Berichtdoor Z@@lo » 16 okt 2013 11:40

Effe zonder dollen! En het intereseert me op dit moment geen pleuris dat er al een moderator er tussen is gesprongen. (sorry dim)

zerty JIJ komt met vragen over tuning. WIJ reageren daarop met onze ideen. Maar als jij bij elk ding wat wij neer zetten een of andere bijdehante "ik weet het allemaal beter" graf opmerking plaats, hoef je ook niets meer te vragen. Je weet het schijnbaar toch wel beter.
Maar dat lijkt me niet, anders stel je geen vragen.

dus je kan 2 dingen doen:
of je gaat het eens waarderen als mensen je opweg willen helpen, zonder er commentaar op te hebben.
of je gaat zo lekker door, en op het moment dat je er echt niet meer uit komt staat er niemand voor je klaar dankzij je eigen gedrag.

succes
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Blok echt opvoeren Bashan 200cc

Berichtdoor zerty » 16 okt 2013 23:13

Z@@lo schreef:
zerty JIJ komt met vragen over tuning. WIJ reageren daarop met onze ideen. Maar als jij bij elk ding wat wij neer zetten een of andere bijdehante "ik weet het allemaal beter" graf opmerking plaats, hoef je ook niets meer te vragen. Je weet het schijnbaar toch wel beter.
Maar dat lijkt me niet, anders stel je geen vragen.


Als eerste SORRY. :oops:
Ik reageerde idd te negatief.
Verder heb ik geen bijdehante opmerkingen gemaakt, ik heb wat dingen uitgelegd.
En als je of iemand anders het daar niet mee eens is, kunnen we daar toch een discussie over aan gaan?
Niks mis mee, daar leren we allemaal wat van.
En op de reactie van @friesequad ga jij toch ook tegenin met een stelling waar ik niks van begrijp.
Ik had toen niet zo dom moeten reageren, dus nogmaals sorry.
Als je daar nog zin in hebt, kunnen we daar best over doorgaan, wat je precies bedoelde.
Lijkt me juist dat je met een verstelbaar ontstekingstijdstip veel kan winnen bij het opvoeren.
Daarom heb ik ook al meerdere malen gevraagd, is het een vaste ontsteking of is hij variabel.

Verder zijn ook de opmerkingen naar mij toe, ook bijdehand, het gaat niet omdat:
Het een bashan is.
Het is een 200 cc. is.
Het is geld weggooien.
Is dat niet wat kort door de bocht?
Er zijn altijd wel manieren om een motor wat op te voeren(of hij moet dat fabrieksaf al zijn)
Heeft toch niks met, nieuwprijs/merk/cilinder inhoud, te maken?


fretje-pitbull schreef:staat er nu in je link dat hogere compresisie meer toeren en/of meer pk in hoge toeren betekend?
zelfs bij 2takt is het zo niet

Als ik daar op antwoord, ben ik bijdehand, dus leg jij maar uit waarom het niet zo is.
Avatar gebruiker
zerty
banned member
banned member
 
Berichten: 87
Geregistreerd: 03 sep 2013 00:24

Re: Blok echt opvoeren Bashan 200cc

Berichtdoor admin » 17 okt 2013 02:34

Pffff ik word hier zo moe van. Ga hier ook niet inhoudelijk op reageren,want wil juist niet van deze oeverloze discussies die nergens toe leiden . Wat ik wel doe is dit topic op slot gooien. En dat gaat gebeuren in elk topic dat op soortgelijke manier ontspoort.
Afbeelding Greetz Admin
Avatar gebruiker
admin
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 03 maart 2009 02:06
Woonplaats: Zandvoort

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten