Z@@lo schreef:
zerty JIJ komt met vragen over tuning. WIJ reageren daarop met onze ideen. Maar als jij bij elk ding wat wij neer zetten een of andere bijdehante "ik weet het allemaal beter" graf opmerking plaats, hoef je ook niets meer te vragen. Je weet het schijnbaar toch wel beter.
Maar dat lijkt me niet, anders stel je geen vragen.
Als eerste SORRY.
Ik reageerde idd te negatief.
Verder heb ik geen bijdehante opmerkingen gemaakt, ik heb wat dingen uitgelegd.
En als je of iemand anders het daar niet mee eens is, kunnen we daar toch een discussie over aan gaan?
Niks mis mee, daar leren we allemaal wat van.
En op de reactie van @friesequad ga jij toch ook tegenin met een stelling waar ik niks van begrijp.
Ik had toen niet zo dom moeten reageren, dus nogmaals sorry.
Als je daar nog zin in hebt, kunnen we daar best over doorgaan, wat je precies bedoelde.
Lijkt me juist dat je met een verstelbaar ontstekingstijdstip veel kan winnen bij het opvoeren.
Daarom heb ik ook al meerdere malen gevraagd, is het een vaste ontsteking of is hij variabel.
Verder zijn ook de opmerkingen naar mij toe, ook bijdehand, het gaat niet omdat:
Het een bashan is.
Het is een 200 cc. is.
Het is geld weggooien.
Is dat niet wat kort door de bocht?
Er zijn altijd wel manieren om een motor wat op te voeren(of hij moet dat fabrieksaf al zijn)
Heeft toch niks met, nieuwprijs/merk/cilinder inhoud, te maken?
fretje-pitbull schreef:staat er nu in je link dat hogere compresisie meer toeren en/of meer pk in hoge toeren betekend?
zelfs bij 2takt is het zo niet
Als ik daar op antwoord, ben ik bijdehand, dus leg jij maar uit waarom het niet zo is.