Haily Dragon 350cc

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Haily Dragon 350cc

Berichtdoor Fordius » 30 aug 2013 15:31

Hallo,

Ik heb even een vraag over deze quad.
Het is mijn 1ste quad ( die ik evt ga kopen )
Maar vroeg me af of het wel een goede quad is? En wat ik
er ongeveer moet uitgeven ( het is een 2e handse )

Waar moet ik rekening mee houden bij zulke quads?

Hierbij ook de advertentie heb de persoon even gesproken en was vriendelijke man die ook wel het nodige informatie gaf. Graag hoor ik ook jullie adviezen.

Bij voorbaat dank.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/quads-en-trikes/m713028670-streetquad-350-cc-met-kent-haily-dragon-9-2011-3-300km.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
Fordius
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 14 jul 2011 23:59

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Haily Dragon 350cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 30 aug 2013 15:52

Hallo Erdal hoe zit het met je rolstoel.
Zit je daar nog aan vast of is het verbeterd tov 2011 ?

Omtrend de punten waar je bij een haily moet kijken is dat denk ik gelijk aan de andere quads.
Ik kan het niet zo snel vinden maar er is een lijst met punten waar je op moet letten bij een chinaquad.
3000+ km's kan natuurllijk altijd een motor met problemen kunnen geven,mits er goed mee is omgesprongen.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Haily Dragon 350cc

Berichtdoor Fordius » 30 aug 2013 15:55

Hallo,

Jah ik zit nog steeds met een rolstoel.
Echter gesproken met die man en hij had een harley, waar je iets voor de schakel had, waardoor je je voet niet op en neer hoefte te bewegen, maar heen en weer ofzo en volgens hem zou dat ook wel mogelijk moeten zijn,
met deze quad ( wat voor mij dan mogelijk een oplossing geeft voor een schakel te rijden )

Volgens hem rijdt de quad nog heel erg goed en heeft ie recent ngo een onderhoud gehad ofzo voor de verkoop. Maarja of dat wat zegt ik weet voor de rest niet of het goede quads zijn en of het het waard is ( hij wou nog wel onderhandelen over prijs )

Maar mocht het hem waard zijn, zou ik evt vanavond kunnen kijken dus zodoende dat ik graag nog wat informatie wou inwinnen. :D
Fordius
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 14 jul 2011 23:59

Re: Haily Dragon 350cc

Berichtdoor dimpower » 30 aug 2013 17:10

ziet er niet slecht uit op foto.staat wel nog op 4 flutrubbers dus die banden vervang je best meteen.als hij goed onderhouden is kan deze wel meevallen.onderdelen zal je volgens mij wel uit het buitenland moeten halen daar Q-trading niet meer bestaat.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)


Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten