op zoek naar quad

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Z@@lo » 27 feb 2013 21:30

Laurence schreef:EGL is dus een betrouwbare partij zie wel dat ze 400euro rekenen voor kenteken is dat niet veel? en alu draagarmen gebruiken ze niet dacht dat die juist goed waren, en het zag in het logo een honda wing of vergis ik me?



egl is wat duurder maar de service is ook echt super daar kwa garantie en afleveren. je betaald iets meer maar hoef je ook de rest van de garantie tijd geen zorgen te maken.
en in die 400 euro zit ook het afstellen en klaarmaken van de quad

de alu armen zaten op de jla quads. dit is een egl, alleen de kappen zijn gelijk.
maar de 2013 jla's worden ook geleverd met stalen draag armen. dat in verband met het camber afstellen. (dat kon met de alu armen niet)

en de grote tip: ga langs bij zaken, maak eens een proefrit. quads komen in het echt heel anders over dan op foto's
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor DexterXL » 27 feb 2013 21:35

....en zeker ook de zithouding, ben je vrij klein dan zit een lage quad prima
ook tov het stuur, maar ben je vrij lang, dan is een hogere quad prettiger,
en dat is per merk en type verschillend.....
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Laurence » 27 feb 2013 22:07

Z@@lo schreef:
Laurence schreef:EGL is dus een betrouwbare partij zie wel dat ze 400euro rekenen voor kenteken is dat niet veel? en alu draagarmen gebruiken ze niet dacht dat die juist goed waren, en het zag in het logo een honda wing of vergis ik me?



egl is wat duurder maar de service is ook echt super daar kwa garantie en afleveren. je betaald iets meer maar hoef je ook de rest van de garantie tijd geen zorgen te maken.
en in die 400 euro zit ook het afstellen en klaarmaken van de quad

de alu armen zaten op de jla quads. dit is een egl, alleen de kappen zijn gelijk.
maar de 2013 jla's worden ook geleverd met stalen draag armen. dat in verband met het camber afstellen. (dat kon met de alu armen niet)

en de grote tip: ga langs bij zaken, maak eens een proefrit. quads komen in het echt heel anders over dan op foto's

proefritten maken ga ik zeker doen maar als ik het dus goed snap is een EGL beter dan een JLa
Laurence
50cc
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 26 feb 2013 20:09
Woonplaats: zwolle

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Z@@lo » 27 feb 2013 22:26

zijn ongeveer gelijk, maar eaglemotorsprts is de hoofdimporteur hier in nederland, dus vandaar het beetje extra service.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor friesequad » 28 feb 2013 08:01

als bij ******* weg haald (niet doen )

dan vragen ze of je een beter koppeling er in wil 250 extra ( en je weet niet eens of ze dat gedaan hebben )

een goed beter of beste blok ( 250 euro extra ) er zijn geen 3 verschillende bloken :crazy:

egl daar doen ze het gewoon ik zou zeggen bel eaglemotorsport ff en vraag hem hoe het zit met xxxxx en de prijzen :thumbup:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Laurence » 28 feb 2013 17:22

friesequad schreef:als bij ******* weg haald (niet doen )

dan vragen ze of je een beter koppeling er in wil 250 extra ( en je weet niet eens of ze dat gedaan hebben )

een goed beter of beste blok ( 250 euro extra ) er zijn geen 3 verschillende bloken :crazy:

egl daar doen ze het gewoon ik zou zeggen bel eaglemotorsport ff en vraag hem hoe het zit met xxxxx en de prijzen :thumbup:


ik denk dat ik gewoon keer ga kijken bij EGL ik ben op zoek naar een betrouwbaar adres ookal moet ik dan wat verder reizen, aan gedoe heb ik immers niets
Laurence
50cc
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 26 feb 2013 20:09
Woonplaats: zwolle

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor hans caspers » 28 feb 2013 17:50

als je een bashan wat vindt ,kan je bij jou in de buurt kijken bij algmoto.nl.
die zijn betrouwbaar en hebben nu verschillende bashan's in de aanbieding.
ik zelf bestel daar veel onderdelen en ben er goed tevreden over,voor vragen kan je daar ook altijd terecht en die worden meestal de zelfde dag nog beantwoord. en ze hebben een snelle levering als je onderdelen nodig heb.
mijn twee meiden op de quad
Avatar gebruiker
hans caspers
Erelid
Erelid
 
Berichten: 352
Geregistreerd: 30 okt 2009 17:58
Woonplaats: leidschendam

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor friesequad » 28 feb 2013 18:21

Laurence schreef:
friesequad schreef:als bij ******* weg haald (niet doen )

dan vragen ze of je een beter koppeling er in wil 250 extra ( en je weet niet eens of ze dat gedaan hebben )

een goed beter of beste blok ( 250 euro extra ) er zijn geen 3 verschillende bloken :crazy:

egl daar doen ze het gewoon ik zou zeggen bel eaglemotorsport ff en vraag hem hoe het zit met xxxxx en de prijzen :thumbup:


ik denk dat ik gewoon keer ga kijken bij EGL ik ben op zoek naar een betrouwbaar adres ookal moet ik dan wat verder reizen, aan gedoe heb ik immers niets


:thumbup:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Laurence » 28 feb 2013 18:42

hans caspers schreef:als je een bashan wat vindt ,kan je bij jou in de buurt kijken bij algmoto.nl.
die zijn betrouwbaar en hebben nu verschillende bashan's in de aanbieding.
ik zelf bestel daar veel onderdelen en ben er goed tevreden over,voor vragen kan je daar ook altijd terecht en die worden meestal de zelfde dag nog beantwoord. en ze hebben een snelle levering als je onderdelen nodig heb.


de bashan vind ik niet zo mooi eerlijk gezecht zoek meer een quad met race uitstraling De EGL 203E 6Luxury XL vind ik meer iets voor mij of de JLa versie
Laurence
50cc
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 26 feb 2013 20:09
Woonplaats: zwolle

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten