op zoek naar quad

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

op zoek naar quad

Berichtdoor Laurence » 27 feb 2013 17:39

ik heb een quad gezien die mij leuk lijkt een JLA LONCIN 21B 250cc,
nu zit er niet ver van zwolle een verkoper motorpromo hardenberg iemand ervaring met motorpromo?, de quad zelf lijkt mij een goede keuze ik wil de quad gebruiken voor in de avond en in het weekend

Groet Laurence
Laurence
50cc
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 26 feb 2013 20:09
Woonplaats: zwolle

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Z@@lo » 27 feb 2013 18:03

aangezien de naam hier niet te typen is....... zijn er zat negatieve berichten er over.

lees anders het voorstel topic van T-Turbo even door. dan weet je genoeg ;)
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor hans caspers » 27 feb 2013 18:08

alg moto kan misschien wel wat regelen . mail ze maar even dan weet je het zo . en die zijn echt toppie.
mijn twee meiden op de quad
Avatar gebruiker
hans caspers
Erelid
Erelid
 
Berichten: 352
Geregistreerd: 30 okt 2009 17:58
Woonplaats: leidschendam

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Firehuntah » 27 feb 2013 18:14

De JLA is zeker een goede keuze, best goede kwaliteit voor een chinees vind ik zelf. Maar ik zou toch ook eens naar wat andere zoals de Madmax, Shineray en Bashan kijken. Pas als je ze allemaal in het echt gezien hebt kun je een keuze maken. Ik wou eerst heel graag een Shineray maar heb uiteindelijk toch voor een JLA gekozen nadat ik ze allebei in het echt had gezien.

Wat betreft het bedrijf, de x'jes zeggen al genoeg. Niet naartoe gaan dus. Weet niet wat voor de rest daar nog in de buurt voor bedrijven zijn die quads verkopen. Zou anders eens bij EGL kijken als dit niet te ver voor je is.
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Avatar gebruiker
Firehuntah
500cc
500cc
 
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 okt 2012 13:32
Woonplaats: Limburg

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Z@@lo » 27 feb 2013 18:27

Firehuntah schreef:De JLA is zeker een goede keuze, best goede kwaliteit voor een chinees vind ik zelf. Maar ik zou toch ook eens naar wat andere zoals de Madmax, Shineray en Bashan kijken. Pas als je ze allemaal in het echt gezien hebt kun je een keuze maken. Ik wou eerst heel graag een Shineray maar heb uiteindelijk toch voor een JLA gekozen nadat ik ze allebei in het echt had gezien.

Wat betreft het bedrijf, de x'jes zeggen al genoeg. Niet naartoe gaan dus. Weet niet wat voor de rest daar nog in de buurt voor bedrijven zijn die quads verkopen. Zou anders eens bij EGL kijken als dit niet te ver voor je is.


vergeet quad-concurrent niet ;)
die heeft ook Jla's
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Laurence » 27 feb 2013 19:10

Firehuntah schreef:De JLA is zeker een goede keuze, best goede kwaliteit voor een chinees vind ik zelf. Maar ik zou toch ook eens naar wat andere zoals de Madmax, Shineray en Bashan kijken. Pas als je ze allemaal in het echt gezien hebt kun je een keuze maken. Ik wou eerst heel graag een Shineray maar heb uiteindelijk toch voor een JLA gekozen nadat ik ze allebei in het echt had gezien.

Wat betreft het bedrijf, de x'jes zeggen al genoeg. Niet naartoe gaan dus. Weet niet wat voor de rest daar nog in de buurt voor bedrijven zijn die quads verkopen. Zou anders eens bij EGL kijken als dit niet te ver voor je is.


ik zie een model staan gelijk aan de jla maar heet daar egl hoe kan dat?
Laatst bijgewerkt door Laurence op 27 feb 2013 19:18, in totaal 1 keer bewerkt.
Laurence
50cc
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 26 feb 2013 20:09
Woonplaats: zwolle

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Firehuntah » 27 feb 2013 19:15

Eaglemotorsport ;)

Zijn modellen waar al de lagers enzo door betere exemplaren zijn vervangen dan de originele chinese. De JLA van EGL is zoiezo helemaal anders volgens mij, alleen dezelfde kappen.

Klopt Z@@lo, die was ik even vergeten. Heb zelf eigenlijk alleen ervaring met Q-trading maar daar kun je helaas geen quads meer krijgen voorlopig.
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Avatar gebruiker
Firehuntah
500cc
500cc
 
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 okt 2012 13:32
Woonplaats: Limburg

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor friesequad » 27 feb 2013 20:03

Eaglemotorsport :thumbup:

xxxx zegt genoeg niet daar kopen :crazy:

word je bedonderd waar je bij staat :crazy:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Peter.M » 27 feb 2013 20:33

Prijs 1990€ op site en 2300€ in winkel bij aankoop van 2stuks en heel veel mooie praatjes. :mrgreen:
The more i know about people
The more i love my dog.
Avatar gebruiker
Peter.M
350cc
 
Berichten: 467
Geregistreerd: 05 aug 2012 13:22
Woonplaats: Vlierzele (Belgie)

Re: op zoek naar quad

Berichtdoor Laurence » 27 feb 2013 20:59

EGL is dus een betrouwbare partij zie wel dat ze 400euro rekenen voor kenteken is dat niet veel? en alu draagarmen gebruiken ze niet dacht dat die juist goed waren, en het zag in het logo een honda wing of vergis ik me?
Laurence
50cc
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 26 feb 2013 20:09
Woonplaats: zwolle

Volgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten