EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor friesequad » 13 sep 2012 14:50

DexterXL schreef:Tuurlijk is de EGL wel geschikt voor constant 90km/h.....de tijd dat je dit constant kan rijden
in NL is te kort om het blok te mollen



:thumbup: :stupid: dus zo ver als je voor madmax 250 gaat offroad met straat banden ander tand wielen en je haalt de 90 km

:thumbup:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor Ryosuke » 13 sep 2012 14:52

Ik heb een paar 90 km/h wegen als ik naar het werk rijdt en tis net daar waar ik de quad voor wil gaan gebruiken :D Ook voor in het weekend natuurlijk, maar wanneer het mooi weer is ook om te gaan werken. De afstand is een 25-30 km enkel en er zitten zelfs wat 120 km/h wegen bij. Niet dat die snelheid mijn doel is ofzo, maar als ik 100 haal wil ik ook af en toe 100 kunnen rijden :mrgreen:

Ik zou wel kiezen voor de straatversie dan eerlijk gezegd. Echt in de bossen rijden ga ik toch niet doen.
Ryosuke
100cc
 
Berichten: 39
Geregistreerd: 06 sep 2012 17:22

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor friesequad » 13 sep 2012 14:59

madmax street versie

lager dan de offroad dus minder windt vang en lichter banden

en standard zo beetje 95 km

er zijn hier mensen die heben hem op zo 105 km gekregen :thumbup:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor Peanut » 13 sep 2012 15:58

Ryosuke schreef:Ik heb een paar 90 km/h wegen als ik naar het werk rijdt en tis net daar waar ik de quad voor wil gaan gebruiken :D Ook voor in het weekend natuurlijk, maar wanneer het mooi weer is ook om te gaan werken. De afstand is een 25-30 km enkel en er zitten zelfs wat 120 km/h wegen bij. Niet dat die snelheid mijn doel is ofzo, maar als ik 100 haal wil ik ook af en toe 100 kunnen rijden :mrgreen:

Ik zou wel kiezen voor de straatversie dan eerlijk gezegd. Echt in de bossen rijden ga ik toch niet doen.


De afstand en snelheid zouden toch meer wijzen op het feit dat jij misschien een zwaardere quad nodig hebt. Tenzij je altijd tussen de 95-100% volgas wilt rijden. 120 kan je wel vergeten. Maar je mag ook 70 op die wegen geloof ik. Scheelt weer. ;)
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Avatar gebruiker
Peanut
500cc
500cc
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 02 aug 2011 11:07
Woonplaats: Warmond

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor BBQBarman » 13 sep 2012 16:18

friesequad schreef:madmax street versie

lager dan de offroad dus minder windt vang en lichter banden

en standard zo beetje 95 km

er zijn hier mensen die heben hem op zo 105 km gekregen :thumbup:

Hahhahha ja ik 107 op de teller dan maar ik weeg maar 60 :)
Snelweg mag je zelfs 60 maar dan heb je grote kans dat je tussn 3 vrachtwagens gaat rijden dat wil je toch niet
Laatst bijgewerkt door BBQBarman op 13 sep 2012 16:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor friesequad » 13 sep 2012 16:21

BBQBarman schreef:
friesequad schreef:madmax street versie

lager dan de offroad dus minder windt vang en lichter banden

en standard zo beetje 95 km

er zijn hier mensen die heben hem op zo 105 km gekregen :thumbup:

Hahhahha ja ik 107 op de teller dan maar ik weeg maar 60 :)


:lol: :lol:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor 4 wieltjes » 13 sep 2012 16:27

Off-topic:
BBQBarman schreef:Hahhahha ja ik 107 op de teller dan maar ik weeg maar 60 :)
Onverantwoord om zonder gordel te rijden met zo'n gewicht.

On-topic: vraag het verschil aan Menno van EGL die heeft ze beiden.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor friesequad » 13 sep 2012 16:36

:stupid: dat is ook zo......... :crazy:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor BBQBarman » 13 sep 2012 16:36

4 wieltjes schreef:Off-topic:
BBQBarman schreef:Hahhahha ja ik 107 op de teller dan maar ik weeg maar 60 :)
Onverantwoord om zonder gordel te rijden met zo'n gewicht.

On-topic: vraag het verschil aan Menno van EGL die heeft ze beiden.

Hahhahahahhaha
Kep wel een rug zag met 25 kilo in dus ik vlieg niet weg hoor
Okay weer on topic ja
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: EGL Mad Max 250cc vs. 300cc (of toch maar een JLA..?)

Berichtdoor Ryosuke » 13 sep 2012 18:11

Peanut schreef:
Ryosuke schreef:Ik heb een paar 90 km/h wegen als ik naar het werk rijdt en tis net daar waar ik de quad voor wil gaan gebruiken :D Ook voor in het weekend natuurlijk, maar wanneer het mooi weer is ook om te gaan werken. De afstand is een 25-30 km enkel en er zitten zelfs wat 120 km/h wegen bij. Niet dat die snelheid mijn doel is ofzo, maar als ik 100 haal wil ik ook af en toe 100 kunnen rijden :mrgreen:

Ik zou wel kiezen voor de straatversie dan eerlijk gezegd. Echt in de bossen rijden ga ik toch niet doen.


De afstand en snelheid zouden toch meer wijzen op het feit dat jij misschien een zwaardere quad nodig hebt. Tenzij je altijd tussen de 95-100% volgas wilt rijden. 120 kan je wel vergeten. Maar je mag ook 70 op die wegen geloof ik. Scheelt weer. ;)

Das juist wat ik niet wil, vol gas @ 90 km/h :mrgreen: Maar 120 hoeft hij ook niet te gaan hoor. Als ik 90 kan rijden bij een aanvaardbaar toerental ben ik al blij.

En ja, veel km's is sowieso niet ideaal met geen enkele 1-cilinder :mrgreen:
Ryosuke
100cc
 
Berichten: 39
Geregistreerd: 06 sep 2012 17:22

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten