er bestaat ook een EFI systeem wat je erop kan zetten...
http://www.mbe-motorsports.com/catalog/ ... cts_id/190
fretje-pitbull schreef:intercooler is denk ik niet nodig met dergelijk turbo'tje, je zou er enkel een groter turbogat van hebben,
met injectie heb je geen probleem met je drukvulling anders moet je kijken voor andere dichtingen in je turbo te steken en zo een blowtrou systeem te maken
ofwel moet je maken dat je je vlotterkamer ook onder druk kunt zetten
hoe wil je het doen met olie toevoer?
afvoer is poepsimpel
dimpower schreef:fretje-pitbull schreef:intercooler is denk ik niet nodig met dergelijk turbo'tje, je zou er enkel een groter turbogat van hebben,
met injectie heb je geen probleem met je drukvulling anders moet je kijken voor andere dichtingen in je turbo te steken en zo een blowtrou systeem te maken
ofwel moet je maken dat je je vlotterkamer ook onder druk kunt zetten
hoe wil je het doen met olie toevoer?
afvoer is poepsimpel
moet ik nog uitdokteren voor de olietoevoer;ga dit eens eerst bekijken hoe dit bij auto's gedaan wordt.heb er nog geen idee over maar alles moet mogelijk zijn.wil in ieder geval dan ook een blow-off valve hebben gewoon omdat ik het geluid fenomenaal vind.klinkt echt cool en is ten 2de ook goed om de overdruk weg te laten gaan.
als iemand ideetjes heeft(ja liefst met foto's ) hoe ik dit zou moeten aanpakken,laat het me gerust weten zodat ik genoeg info kan verzamelen tegen dat ik dit wil toepassen.in ieder geval krijg ik er echt zin in.jullie zijn me zot aan het maken.....voor zover ik dat nog niet was
bashanboy schreef:denk dat het aardige verspilde moeite/geld is voor die 600 euro zou ik er liever een gsxr of r1 blok in leggen
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten