Als je de compressie verhouding niet aanpast, bij het monteren van een turbo, is de levensduur heel wat korter.
En bij nos kan je zelf bepalen hoeveel en wanneer je het gebruikt.
Mapzer schreef:Als je de compressie verhouding niet aanpast, bij het monteren van een turbo, is de levensduur heel wat korter.
En bij nos kan je zelf bepalen hoeveel en wanneer je het gebruikt.
x187 schreef:Leuke uitleg, maar conclusie is dus dat je beter een turbo kan gaan monteren op je quad... Want zo een lachgas installatie zal ook niet goedkoop zijn en het moet je dan nog constant blijven vullen...
x187 schreef:Verder is het wel leuk dat er wordt gesproken over makkelijke vermogenswinsten, maar het is allemaal erg zwart-wit... Wie weet breekt je drijfstang wel in 5 stukken wanneer je ff 20 pk extra erop zet (hetzelfde zal je dan ook met turbo hebben)...
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten