turbokit voor je wok

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: turbokit voor je wok

Berichtdoor Nigelfermont » 01 mei 2015 02:17

Ben denk wel van plan om zoon turbo erop te zetten, zetten ze bij karts ook op een 250cc ook al zijn het Chinese blokjes enzo, en je moet het sws tussen de luchtfilter en de carb plaatsen benzine is niet goed voor een turbo, gewoon grotere sproeier plaatsen dat er meer benzine ingespoten kan worden, en ook al doe je het niet hoeveel zuurstof hoe krachtiger de explosie en hij gaat er niet meer van zuipen, gewoon zoveel hij normaal drinkt, anders wordt er tegenwoordig niet voor niks een turbo geplaatst bij auto's alleen voor ze krachtiger te maken en zuiniger.. En als je alles goed afsteld kun je 7 pk max winnen denk ik, maar het is een klus werk Maarja voor de hobby waarom niet ? En een moterblokje kan meer aan dan wat mensen denken, ja de oliedruk alleen als je zoon ding erop hebt altijd in het begin langzaam wegrijden niet teveel touren eerst goed warm laten worden anders is de slijtage van je turbo veel hoger, Maarja wat ze zeggen je wint bijna niks wat ik hier ergens heb gelezen is onzin. Hoe hoger je in de touren gooit deste krachtiger wordt de turbo, heb een filmpje gezien van een moter 600cc maar met turbo die trok in zijn 4 of 5 nog steeds het voorwiel van de grond af bij 10k touren of 12k touren, dan zou het bij de quad tussen de 7k en de 9k liggen het hoogste vermogen. Alles is mogelijk en als je het doet altijd even navragen aan iemand die er verstand van heeft.
Ik ben aan het na denken voor zoon turbo op me quad te plaatsen ook al kost het me 600 of 800 euro liever dat dan dat de woute in me nek liggen te heigen dat het moterblok nummer niet klopt wat op het kenteken staat geregistreerd. Als ze er eens achterkomen heb al 2 verhalen gehoord van hier uit de buurt, quad in beslag en kregen hem niet meer terug, ook in Duitsland al 1 geval, of je moet iemand kennen die het moterblok nummer kan overtikken
Nigelfermont
150cc
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 26 feb 2015 20:53
Woonplaats: Roermond

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: turbokit voor je wok

Berichtdoor dimpower » 01 mei 2015 08:06

:roll: :roll: de gevolgen zijn identiek hetzelfde hoor als ze je snappen met een turbo op je blok of een groter ander motorblok dan standaard.komt er gewoon op neer dat het niet meer origineel af fabriek is,vermogen is verhoogd dus de gevolgen als ze je snappen blijven dezelfde.ik zou er zoveel geen geld willen aan uitgeven.als je dan toch niet legaal bent,doe het dan meteen goed!
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: turbokit voor je wok

Berichtdoor Z@@lo » 01 mei 2015 19:24

Pff gaan we weer.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten