BRICK schreef:ehm waarschijnlijk word er met de race-cdi de 'vervroegt' dus dan zou het kunnen zijn dat je 98 moet gaan tanken, alleen er zit op elk motorblok vrij veel marge wat betreft het tijdstip van ontsteken. waardoor dit dus eigenlijk onnodig is omdat ook met de race cdi hier rekening word gehouden. maak je geen zorgen over 98 tov 95 want alleen als je echt spannende dingen hebt gedaan zoals bv een andere nokkenas erin gepookt, of (technisch niet mogelijk) bv de grondplaat van je ontsteking een paar graden hebt vervroegt en de race cdi gebruikt, of je kop een kleine mm hebt gevlakt dan moet je gaan kijken naar een andere brandstof
DexterXL schreef:Mijn broertje gooit in zijn Yamaha YZ125 euro 98 + octaanbooster, is iets
sneller de zuiger op, maar je merkt het echt.....echter is dit alles natuurlijk
op een 2-takt, waardoor het resultaat iets heftiger is als bij een 4-takt,
maar ook zeker merkbaar bij een 4-takt...dus wil je vliegen? euro98 + booster
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten