quad nieuw

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

quad nieuw

Berichtdoor berenburgventie » 24 aug 2010 11:48

ik had een vraag werd mij nieuwe quad aangeboden met tuv papieren nieuw in de krat dus import via duitsland voor
berenburgventie
100cc
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 23 aug 2010 03:52
Woonplaats: schoonoord

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: quad nieuw

Berichtdoor pieteratv » 24 aug 2010 12:49

Die kun je in Nederland voor rond de 1500 euro kopen inclusief kenteken en dan kun je gelijk rijden. Misschien dat je iets kan uitsparen door hem in Duitsland te halen maar dan moet je wel eerst nog BPM betalen als je deze gaat invoeren en naar de RDW voor de keuring en een kenteken aanvragen. Als je geen kenteken erop wil is het misschien wel aantrekkelijk. Ik weet niet waar je vandaan komt maar kijk anders eens bij http://www.alg-moto.nl/
Avatar gebruiker
pieteratv
350cc
 
Berichten: 342
Geregistreerd: 28 okt 2009 12:32
Woonplaats: Brabant

Re: quad nieuw

Berichtdoor berenburgventie » 24 aug 2010 13:28

woon in drenthe tegen emmen aan dit spul komt uit emlicheim zat gewoon eens te denken wat verstandiger was moet weer wat nieuws nu de vorige op is en omdat je overal leest dat je ze zo goed als uit elkaar moet halen dacht ik ook aan nieuw in krat maar bpm is volgens mij iets van 250 rdw keuring 105 dan kom je ook zo rond dat bedrag wat jij net aangeeft ja dan is het wel weer wat je zegt hoeveel bespaar je
berenburgventie
100cc
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 23 aug 2010 03:52
Woonplaats: schoonoord


Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten